Новий vip-сервіс для великих платників податків

e-mail Друк PDF

Віднедавна великі платники податків отримали можливість працювати у відповідності до рекомендацій міжнародних експертів. Для створення більш сприятливих умов обслуговування великих платників податків Голова ДПС України Олександр Клименко підписав наказ №45 від 17 січня 2012 року про створення єдиного централізованого офісу у Києві.

Запроваджуючи це нововведення, ДПС України використала позитивні результати світового досвіду. У більшості європейських країн введення єдиного офісу для великих платників податків викликало ряд позитивних змін у адмініструванні податків. Зокрема, значно покращилось виконання великими платниками податків своїх зобов’язань щодо сплати окремих видів податків, в тому числі, і податку на додану вартість. Про це свідчить опитування, проведене Департаментом фінансів МВФ у країнах, які запровадили єдиний офіс по обслуговуванню великих платників.

Позитивно оцінюють запровадження нового сервісу і самі великі платники. За словами керівника одного з великих підприємств міста Кременчука ВАТ “Кременчукгаз“, вони з нетерпінням чекають втілення ідеї впровадження VIP-сервісу: „В інших країнах світу вже давно першочергово обслуговують тих, хто сплачує великі суми податків. Державі ж не байдуже, чи отримає вона кошти до бюджету, чи ні і якими будуть надходження. Тож, стояти в черзі серед “малюків” великі підприємства не мають часу.”

Як експерти – економісти, так і представники фіскальних органів серед „плюсів” нововведення відзначають також і те, що створення єдиного сервісного центру зведе до мінімуму контакти представників підприємств та податківців. А це в свою чергу, дозволить уникнути втручанню так званого, „людського фактора”. Отже, запровадження нового сервісу для великих платників податків можна назвати таким собі антикорупційних важелем, який до того ж дасть змогу підприємствам зменшити час на отримання дозволів та автоматизувати процес обліку.

Для обслуговування великих платників, за словами очільника податкової служби України Олександра Клименка, будуть відібрані найкращі спеціалісти та запроваджені найновіші сервісні послуги. За його переконанням, завдяки цьому податкова зробить черговий крок до перетворення на службу високого ґатунку.

Отже, нововведення податкової служби отримує схвальні відгуки як від великих платників податків, так і від самих податківців. А до моменту запровадження єдиного сервісного центру для зручності платників всі 11 територіальних відділень СДПІ залишаються на місцях.

Відділ взаємодії із ЗМІ та громадськістю

ДПС у Полтавській області