Обслуговування платників податків на Полтавщині виходить на сервісний рівень

e-mail Друк PDF

Головною метою структурних змін та перетворень у ключових сферах життєдіяльності суспільства, що відбуваються у нинішньому році, є підвищення соціальних стандартів і рівня життя наших громадян. Саме тому державна податкова служба впроваджує індивідуальний підхід до кожного платника, що має на меті зміну системи взаємовідносин між податковою службою та бізнесом, а також створення ефективної системи обслуговування платників податків.

Для вдосконалення надання адміністративних послуг платникам податків та громадянам в податкових інспекціях Полтавській області створюються центри обслуговування платників податків (далі - ЦОПП), основною метою яких є забезпечення зручних та комфортних умов для виконання платниками податків своїх податкових зобов'язань.

Сервісні центри мають зручну для платників податків та громадян структуру. В одному місці зосереджені всі необхідні послуги: реєстрація, консультація, надання адміністративних послуг, проведення звірок, прийом звітності, видача довідок, робота приймальні громадян. Створені належні умови з вільним та зручним доступом для громадян похилого віку та осіб з обмеженими можливостями.

На сьогоднішній день по області вже функціонують 11 центрів обслуговування платників податків. Сервісами мають змогу користуватися платники Кременчуцької, Гадяцької, Миргородської та Карлівської податкових інспекцій. Оцінити роботу центрів можна і у Диканьському, Решетилівському та Новосанжарському відділеннях Полтавської МДПІ та Кобеляцькому, Козельщинському і Глобинському відділенях Кременчуцької ОДПІ.

За оцінками ДПС України, одним із найкращих і найсучасніших на даний час є ЦОПП в головному офісі Кременчуцької ОДПІ. Розташований на площі 397 кв.м, він об'єднує три функціональних зали вікон. Обслуговування платників податків та громадян проводиться 34 висококваліфікованими спеціалістами. В цілому ж, інспекцією обслуговуються близько 6 тисяч юридичних та понад 16 тисяч фізичних осіб.

До кінця першого півріччя 2012 року заплановано відкриття подібних центрів майже у всіх податкових органах області, що надасть можливість здійснити якісний перехід від фіскальних методів роботи з платниками до сервісного обслуговування.

 

Сектор із забезпечення доступу

до публічної інформації та

розгляду звернень громадян

ДПС у Полтавській області