Зручність, оперативність та якість – девіз Сервісного центру з обслуговування платників податків у Гадячі

e-mail Друк PDF

„Відкриття сервісних центрів, що відбулося в області протягом декількох місяців, є одним з етапів переходу податкової служби від виконання суто фіскальних функцій до клієнтоорієнтованої моделі роботи, - зазначив перший заступник голови ДПС у Полтавській області Микола Матора, перерізаючи символічну стрічку на вході до нового центру по обслуговуванню платників податків у Гадячі.

Як і його „попередники” у інших районах області, гадяцький сервісний центр оснащений за усіма вимогами ДПС України - потрапивши сюди, кожен платник податків зможе отримати весь спектр послуг від отримання дозвільних документів та подання звітності в електронному вигляді у зоні WI-FI до ознайомлення з новинками податкового законодавства за допомогою сучасного мультимедійного обладнання. Особисту допомогу кожному платнику податків надаватимуть кваліфіковані консультанти - модератори центру.

Екскурсію трьома залами центру для присутніх провів начальник Гадяцької міжрайонної державної податкової інспекції Микола Рудько. Новий сервісний центр оглянули та високо оцінили голова Гадяцької районної державної адміністрації, депутат Полтавської обласної ради Володимир Бесіда, голова Гадяцької районної ради Олександр Міняйло, депутат Полтавської обласної ради, директор ТОВ НВП «Нафтогазсервіс» Анатолій Попельнюх, міський голова Гадяча Тетяна Савченко. „Дуже приємно, що податкова служба турбується про платників податків, створюючи максимально комфортні умови для їх обслуговування. Це обов’язково дасть позитивні результати у роботі по наповненню бюджетів. Приємно, що при створенні цього центру, як і на інших напрямах нашої співпраці, місцеві органи влади і податкова служба працюють злагоджено”, - наголосив у своєму виступі перед присутніми Анатолій Попельнюх.

Дійсно, представники органів місцевого самоврядування не залишились осторонь створення комфортних умов для платників податків. Завдяки їх сприянню у приміщенні Центру були проведені ремонтні роботи, а під час відкриття очільники району подарували оргтехніку для обладнання деяких залів Сервісного центру.

Сервісний центр при Гадяцькій міжрайонній державній податковій інспекції обслуговуватиме більше 2,6 тисяч платників податків: близько 600 юридичних та понад дві тисячі фізичних осіб – підприємців.

Завершуючи урочистості, присвячені відкриттю центру обслуговування платників податків, перший заступник голови ДПС у Полтавській області Микола Матора побажав платникам податків та податківцям плідної співпраці та висловив сподівання, що у нових комфортних умовах сплата податків стане для кожного платника почесною та приємною місією.

Відділ взаємодії із ЗМІ та громадськістю

ДПС у Полтавській області