Ефект зворотного зв’язку

e-mail Друк PDF

Полтавські податківці з’ясували, що найактивніше користуються послугами нещодавно створеного сервісу для платників податків „Пульс податкової” жителі Полтави та Кременчука. У відсотковому відображенні це відповідно 25,5% та 27,3% від загальної кількості дзвінків.

„Пульс податкової” – це унікальний сервіс, що забезпечує зворотній зв’язок податкової служби з платниками податків. Кожен пересічний громадянин, підприємець може зателефонувати на „гарячу” лінію „Пульсу податкової” за телефоном (044) 284-00-07 і висловити свої пропозиції, побажання або поставити запитання щодо роботи служби. Відповідь на дзвінок надійде протягом робочого дня. Крім того, за цим самим телефоном можна заявити про протиправні та корупційні дії працівників податкової служби.

За час роботи сервісу органами державної податкової служби Полтавської області опрацьовано 55 звернень на ”Пульс податкової”. Переважна кількість питань, які порушувалися платниками податків, стосувалися роботи органів ДПС – 22 (40,0%). Актуальними також були питання щодо застосування електронної звітності – 14 (25,5%), перевірок суб’єктів господарювання - 12 (21,8%), реєстрації платником єдиного податку – 2 (3,6%) та платником ПДВ – 2 (3,6%) та видачі довідки - 3 (5,5%).

За матеріалами сектору забезпечення

доступу до публічної інформації

та розгляду звернень громадян

ДПС у Полтавській області