Якісний розгляд звернень громадян – пріоритет роботи податкової служби

e-mail Друк PDF

Протягом дев’яти місяців поточного року органи ДПС Полтавської області надали відповіді на 789 письмових звернень від платників податків. У загальній кількості розглянутих в межах чинного податкового законодавства запитів 22 - колективні.

Найбільше розглянутих звернень стосувалося контрольно-перевірочної роботи - 166 звернень, або 21% від загальної кількості. До топ-трійки тематики питань, порушених у зверненнях, увійшли також ухилення від оподаткування – 151 звернення, або 19,1% та податок на доходи фізичних осіб – 113 звернень, або 14,3%. Традиційно висока кількість запитів стосувалася і оподаткування доходів підприємницької діяльності – 85 звернень, або 10,7%.

Одна з найбільш ефективних форм вирішення питань, що постають у платників податків в процесі їх діяльності – це прийом громадян посадовими особами обласної ДПС. Протягом січня-вересня 2012 року керівництвом податкових органів області проведено 67 особистих прийомів платників податків. Всі громадяни під час особистих прийомів отримали вичерпні роз’яснення щодо порушених ними питань.

ДПС у Полтавській області нагадує, що записатись на особистий прийом до керівництва податкових органів області можна за п’ять робочих днів до календарної дати прийому, звернувшись за телефоном (0532)50-35-22 або завітавши до податкової особисто. Фахівці органів податкової служби нададуть вам усі необхідні інформаційні та консультативні послуги. З порядком та графіками прийому громадян посадовими особами податкової служби усіх рівнів можна ознайомитись у регіональних засобах масової інформації, мережі Інтернет та інформаційних стендах в приміщеннях центрів обслуговування платників податків.

( За матеріалами сектору забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян)