Протидія корупції

e-mail Друк PDF

З метою забезпечення виконання основних завдань щодо запобігання корупції в системі новоствореного Міністерства доходів і зборів України діє Головне управління внутрішньої безпеки Міндоходів, а також територіальні підрозділи внутрішньої безпеки.

Ефективна діяльність підрозділів внутрішньої безпеки безпосередньо залежить від громадянської позиції платника податків. Але не завжди платники податків намагаються повідомити до підрозділу внутрішньої безпеки про протиправні дії працівників Міндоходів, що тільки стимулює корупцію.

Так, з початку 2013 року працівниками відділу внутрішньої безпеки розглянуто 16 звернень громадян та юридичних осіб. За результатами розгляду звернень підтвердились факти, викладені у 4 зверненнях, в 1 зверненні факти частково знайшли своє підтвердження.

Як результат, до органів прокуратури передано 4 матеріали для прийняття рішень згідно Закону, відкрито 2 кримінальних провадження, керівництву однієї із податкової внесено 1 подання про усунення виявлених службовою перевіркою недоліків, до дисциплінарної відповідальності притягнуто 1 податківця, 1 позбавлено премії.

В поточному році задокументовано факт отримання хабара працівником за не вчинення дій відносно перевірки фінансово-господарської діяльності одного із підприємців. Як наслідок, хабарника притягнуто до кримінальної відповідальності та звільнено.

Інформацію про випадки порушення прав платників податків, де вбачаються ознаки вчинення службових злочинів, корупційних правопорушень, появи громадян, які видають себе за податківців, а також інші правопорушення, можна повідомити, завітавши до відділу внутрішньої безпеки за адресою: м. Полтава, вул. Фрунзе, 155 (каб. 318-321).

Продовжує працювати оновлений телефонний сервіс „Пульс”, який швидко реагує на критику від платників податків та громадян щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників Міндоходів. Номер „Пульсу” - (044) 284-00-07.

Лінія працює цілодобово: у робочий час інформацію про корупційні та інші неправомірні дії приймають працівники, а у неробочий час - інтерактивний автовідповідач.

Телефонна лінія працює за принципом call-back, тобто співробітники Міністерства доходів і зборів не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють заявника про результати перевірки та вжиті заходи.

Конфіденційність та об’єктивність перевірки Вашого звернення гарантується! Звертайтеся і вам обов’язково допоможуть!

Головне управління Міндоходів

у Полтавській області