З початку року до сервісу Міндоходів „Пульс” надійшло 26 дзвінків з Полтавщини

e-mail Друк PDF

Основні питання з якими заявники звертались до сервісу, який на сьогодні став якісним каналом зовнішньої комунікації між платниками та працівниками органів Міндоходів, стосувалися: прийняття звітності в електронному виді та реєстрації накладних в єдиному реєстрі податкових накладних - 15 звернень, взаємодії органів Міндоходів із суб’єктами господарювання -10 звернень, роботи центрів обслуговування платників – 1звернення.

На всі звернення були вчасно вжиті відповідні заходи та досягнуто порозуміння.

Головне управління Міндоходів у Полтавській області нагадує, що телефонний сервіс „Пульс” функціонує цілодобово: у робочий час інформацію про корупційні та інші неправомірні дії приймають працівники сервісного центру, а у неробочий час - інтерактивний автовідповідач. Номер „Пульсу” - (044) 284-00-07.

Телефонна лінія працює за принципом call-back, тобто працівники сервісного центру не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють заявника про результати перевірки та вжиті заходи.

 

Головне управління Міндоходів у Полтавській області