"Пульс" Міндоходів - телефон для повідомлень про факти корупції

e-mail Друк PDF

З початку року на сервіс „Пульс”, який швидко реагує на критику від платників та громадян щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників органів Міндоходів, надійшло 39 телефонних дзвінків щодо діяльності органів доходів і зборів Полтавської області. З них, по Головному управлінню Міндоходів у Полтавській області – 11 звернень, по ДПІ у м. Полтаві – 9 звернень, по Кременчуцькій ОДПІ – 7 звернень, Лубенській ОДПІ – 4 звернення, Полтавській ОДПІ – 4 звернення, Миргородській ОДПІ – 3 звернення, Карлівській ОДПІ – 1 звернення.

Основними тематиками питань, з якими заявники звертались до сервісу, були питання прийняття звітності в електронному виді та реєстрації накладних в єдиному реєстрі податкових накладних - 18 звернень (46,2% від загальної кількості звернень), щодо роботи органів Міндоходів - 14 звернень (35,9%), організації перевірок суб’єктів господарювання працівниками органів Міндоходів – 3 звернення (7,7%), щодо роботи центрів обслуговування платників – 4 звернення (10,3%).

На всі звернення громадян були вчасно вжиті відповідні заходи та досягнуто порозуміння.

Головне управління Міндоходів у Полтавській області нагадує, номер „Пульсу” - (044)284-00-07. Лінія працює цілодобово: у робочий час інформацію про корупційні та інші неправомірні дії приймають працівники Інформаційно-довідкового департаменту, а у неробочий час - інтерактивний автовідповідач.

Телефонна лінія працює за принципом call-back, тобто працівники Інформаційно-довідкового департаменту не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють заявника про результати перевірки та вжиті заходи.

Головне управління Міндоходів

у Полтавській області