"Пульс" Міндоходів – індикатор якості взаємодії з бізнесом

e-mail Друк PDF

З початку року на сервіс „Пульс”, який оперативно реагує на критику від платників та громадян щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників органів Міндоходів, надійшло 47 телефонних дзвінків щодо діяльності органів доходів і зборів Полтавської області. Всі поставлені запитання були вирішені. З них: 38% звернень було опрацьовано впродовж однієї доби, інші – протягом трьох робочих днів.

Найактуальнішими темами, з якими заявники звертались до сервісу, були питання реєстрації податкових накладних в єдиному реєстрі податкових накладних та при поданні звітності, як в електронному вигляді, так і на паперових носіях - 24 запити (51,1% від загальної кількості звернень), щодо роботи органів Міндоходів - 15 звернень (31,9%), щодо роботи центрів обслуговування платників – 5 звернення (10,6%), перевірок суб’єктів господарювання – 3 запити (6,4%).

На всі звернення громадян були вчасно вжиті відповідні заходи та досягнуто порозуміння.

Головне управління Міндоходів у Полтавській області нагадує, номер „Пульсу” - (044)284-00-07. Пряма телефонна лінія працює цілодобово в режимі зворотного зв’язку, тобто, після вирішення питання заявника інформують про результати розгляду та вжиті заходи. Якщо заявник зареєстрований як анонім, то результат розгляду йому не надають.

Головне управління Міндоходів

у Полтавській області