Телефонна лінія „Пульс” – гарантований двосторонній зв'язок

e-mail Друк PDF

Інтерактивний сервіс Міністерства доходів і зборів України „Пульс” працює за принципом call-back.

На даний час вказаний канал комунікаційного зв’язку дає можливість оперативно реагувати та вирішувати труднощі у спілкуванні; некоректному ставленні та неякісному обслуговуванні, що виникають у процесі звернень громадян та суб’єктів господарювання до органів Міністерства доходів і зборів України.

Фахівці Міндоходів не лише приймають звернення, а й інформують заявників про результати їх розгляду та вжиті заходи. Усі звернення розглядаються вчасно та вирішуються по суті, згідно з чинним законодавством.

„Пульс” – це унікальний сервіс, що забезпечує зворотній зв’язок з платниками податків, який в свою чергу є важливою складовою реалізації місії Міністерства доходів і зборів України. Міністерством впроваджено низку зручних електронних сервісів, які інформують платників про стан розрахунків з бюджетом, про заборгованість.

Підсумком роботи антикорупційного сервісу „Пульс”, проведеної територіальними органами Міндоходів Полтавщини за січень та до середини червня 2014 року, відбулося опрацювання 48 звернень представників бізнесу та громадян області.

Найбільша кількість звернень, яка надійшла від платників податків, торкалась питань: проблем, які виникають при поданні звітності – 17; отримання довідок при закритті – 6; щодо корупційних дій – 6; щодо обліку платників – 4; щодо перевірок суб’єктів господарювання – 4; щодо черг та некоректного спілкування – 4 звернення відповідно.

Серед територіальних органів Міндоходів Полтавської області найбільша кількість питань надійшла до Кременчуцької ОДПІ – 19 звернень.

Громадяни отримують відповіді на поставлені питання протягом 1-3 днів, у окремих випадках цей термін може бути подовжено до 15 днів. Всі звернення, направлені до сервісу „Пульс” в столиці, розглянуті вчасно та в повному обсязі.

Сервіс „Пульс” Міністерства доходів і зборів – це ефективний засіб вирішення питань, за допомогою якого приймаються звернення від платників податків з податкових та митних питань.

Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міндоходів, оперативно вирішити суперечливі питання, які відносяться до компетенції відомства, можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Інформаційно-комунікаційний відділ

ГУ Міндоходів у Полтавській області