Надання якісних та ефективних послуг у Центрах обслуговування платників Полтавщини

e-mail Друк PDF

Створення комфортних умов для платників податків сприяє забезпеченню ними повноти і своєчасності сплати до бюджету податків і зборів. В Головному управлінні Міндоходів у Полтавській області нагадують, що при органах доходів і зборів регіону працюють Центри обслуговування платників.

У Центрах обслуговування платників, які знаходяться при Державній податковій інспекції міста Полтави та усіх об’єднаних державних податкових інспекцій в області, а також їх відділеннях громадяни та представники бізнесу можуть отримати безкоштовно всі адміністративні послуги: подати звітність, оформити документи, отримати необхідні довідки та виконати всі процедури з мінімальною витратою часу.

За шість місяців цього року у Центрах обслуговування платників Міндоходів області платникам було надано майже 59 тисяч адміністративних послуг, в тому числі у червні - близько 9 тис.

З метою оцінювання ефективності та якості надання послуг у Центрах обслуговування фахівцями підрозділів обслуговування платників проводяться письмові опитування за допомогою розташованих біля модераторів ЦОП скриньок «Для пропозицій та анкет». Так, у червні 2014 року на Полтавщині та у відділеннях при об’єднаних державних податкових інспекцій в області через такі скриньки отримано 367 письмових анкет, в яких платниками надано позитивну оцінку роботи Центрів обслуговування платників. Крім того, сервісні центри обладнані залами очікування з доступом до мережі Інтернет та/або покриттям Wi-Fi, а також плазмовими екранами для трансляції актуальної інформації. При необхідності консультант-модератор допоможе у пошуку необхідної інформації, розміщеної на стендах, при заповненні документів.

Головне управління Міндоходів

у Полтавській області