Понад 450 звернень надійшло від полтавців на адресу органів Міндоходів з початку року

e-mail Друк PDF

Одним із головних напрямків роботи органів ГУ Міндоходів у Полтавській області є підвищення рівня довіри громадян до податківців, побудова прозорих стосунків з громадськістю. Йдеться про роботу щодо розгляду звернень громадян.

За січень-вересень 2014 року до ГУ Міндоходів у Полтавській області надійшло 456 письмових звернень громадян, що на 3 звернення більше, ніж за відповідний період 2013 року (453 звернення), з них: 448 заяв (98,2 %), 7 скарг (1,5 %) та 1 пропозиція (0,2%). Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян показав, що питання, з якими найчастіше зверталися громадяни письмово протягом січня-вересня 2014 року, стосувались роз’яснень норм чинного податкового законодавства. Основною причиною їх надходжень є постійні зміни в законодавстві, а також вони обумовлені значною кількістю неврегульованих та проблемних питань у податковому законодавстві. Громадяни зверталися до ГУ Міндоходів у Полтавській області з питань, які стосувалися: контрольно-перевірочної роботи (154, або 33,8%), питань фінансового забезпечення працівників (56, або 12,3%), податку на доходи фізичних осіб (47, або 10,3%), інформування про ухилення від сплати податків (31, або 6,8%), єдиного соціального внеску (26, або 5,7%), оподаткування доходів підприємницької діяльності (12, або 2,6%).

На всі звернення надані своєчасні відповіді в терміни, передбачені законодавством. Порушення терміну їх розгляду структурними підрозділами та підпорядкованими інспекціями не допускалися.

Порівняно з минулим роком кількість скарг зменшилась на 27 одиниць. За результатами розгляду у 2014 році 7 скарг на дії, бездіяльність посадових осіб Міндоходів, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій, перегляд їх рішень, жодна зі скарг не підтвердилась.

Протягом січня – вересня 2014 року до ГУ Міндоходів у Полтавській області письмово надійшло 8 колективних та 4 неодноразових звернення.

Аналізуючи структуру звернень за соціальним станом заявників, слід зазначити, що 107 звернень надійшло від підприємців (20,5%), 58 (11,1%) – від працівників органів Міндоходів (у т.ч. колишніх), 11 (2,1%)- від пенсіонерів, від фізичних осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність надійшло 7 звернень (1,3%), в 320 зверненнях соціальний стан заявника не вказувався (61,3 % загальної кількості звернень).

З початку року здійснено 40 прийомів за зверненнями громадян що на 2 прийоми менше, ніж за відповідний період 2013 року (42). 40 особистих прийомів громадян здійснено: 7 - в.о. начальника ГУ Міндоходів у Полтавській області, 6 - начальниками підвідомчих податкових інспекцій та 27 – заступниками начальників підвідомчих податкових інспекцій.

Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва ГУ Міндоходів області. Для виявлення причин, що породжують звернення громадян, та вдосконалення цього напрямку ГУ Міндоходів у Полтавській області проводиться аналіз, узагальнення звернень громадян, що дає можливість своєчасно виявляти найбільш гострі проблеми, які потребують негайного вирішення та вжиття додаткових заходів щодо створення належних умов для якісного і своєчасного розгляду звернень громадян.

 

Головне управління Міндоходів

у Полтавській області