Електронні сервіси ДФС України

e-mail Друк PDF

У сучасному світі електронне спілкування стало нормою, відсунувши на другий план паперову бюрократію, черги, непорозуміння у спілкуванні тощо.

Сьогодні можна з різних куточків України надіслати листи, запити, звітність, заяви не відвідуючи територіальні органи Міндоходів.

Фахівці ГУ Міндоходів у Полтавській області нагадують, що для комфортного звітування на веб-порталі Державної фіскальної служби України розміщені електронні сервіси «Електронна звітність» та «Електронний кабінет платника податків». Завдяки цим сервісам можна сформувати, перевірити та надіслати до ДФС податкову звітність, дистанційно перевірити розрахунки з бюджетом, дізнатися про терміни сплати податків, а також іншу корисну інформацію.

Перелік діючих сервісів:

- «Електронний кабінет платника податків» - це персональне автоматизоване робоче місце платника, за допомогою якого можна формувати звітність в одному пакеті (декларація + додатки), подавати сформовану звітність в електронному вигляді, переглядати уже подану та/або сформовану звітність, переглядати інформацію щодо стану розрахунків платника з бюджетом, скористатися підказкою „Податковий календар” та інформацією з довідників.

- «Реєстр платників ПДВ» - щоденно оприлюднює інформацію про реєстрацію платників ПДВ.

- «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» - для перевірки надійності ділових партнерів, допоможе оцінити податкові ризики діяльності з Вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою, є інструментом для мінімізації податків.

Для того, аби перевірити надійність Вашого ділового партнера достатньо знати його код ЄДРПОУ або ж точну його назву, ввести відому інформацію в одне з полів і система здійснює пошук по ряду баз даних, доступних для публічного використання і повідомляє результати пошуку.

- «Інформаційно-довідковий ресурс» – сервіс, в якому у формі питань-відповідей представлена офіційна позиція Державної фіскальної служби України по всіх напрямах чинного податкового та митного законодавства.

- «Анульована реєстрація платників ПДВ» - надає можливість отримати інформацію про осіб, позбавлених реєстрації як платників ПДВ за заявою платника податку, з ініціативи контролюючих органів чи за рішенням суду.

- «Пульс» - упередження неякісного обслуговування платників, вирішення суперечливих питань, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю чи митного оформлення.

- «Декларування on-line» - надає змогу заповнити декларацію про майновий стан і доходи підприємцям та громадянам в електронному вигляді.

- «Реєстр страхувальників» - інформація про взяття на облік платника ЄСВ, його реєстраційний номер та клас професійного ризику.

Також на даному веб-порталі розміщено сервіси «Митна статистика», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Електронна звітність», «Електронна митниця», «Адреси масової реєстрації».

Шановні платники податків, користуйтесь створеними для Вас сервісами та отримуйте необхідну податкову інформацію!

ГУ Міндоходів у Полтавській області