„Пульс” – надійний посередник та гарант захищеності платників податків

e-mail Друк PDF

Підсумком роботи антикорупційного сервісу „Пульс” за січень-жовтень цього року стало опрацювання 70 звернень представників бізнесу та громади Полтавщини.

Найбільша кількість телефонних звернень, яка надійшла від платників податків, торкалось питань щодо: роботи органів Міндоходів, звітності та реєстрації накладних – 22 звернення.

Найменша кількість повідомлень надійшла від громадян та платників податків щодо: перевірок – 9; можливих корупційних дій – 6; роботи ЦОП – 4; реєстрації платників ПДВ – 2 звернення.

Серед територіальних органів Міндоходів у Полтавській області найбільша кількість питань надійшла до Кременчуцької ОДПІ – 28 та ДПІ у м. Полтава – 13.

Нагадуємо, що громадяни отримують відповіді на поставлені питання протягом 1-3-х днів, у окремих випадках цей термін може бути продовжено до 15 днів. Усі звернення, які направлені до сервісу „Пульс” розглянуті вчасно та у повному обсязі.

„Пульс” – це інтерактивний сервіс ДФС України, за допомогою якого приймаються звернення від платників податків з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС, оперативно вирішити суперечливі питання, які відносяться до компетенції відомств, можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

ГУ ДФС у Полтавській області