Як заблокувати електронний цифровий підпис

e-mail Друк PDF

Для блокування електронного цифрового підпису необхідно подати відповідну письмову заяву або повідомити за телефоном (044) 284-00-10.

На Полтавщині протягом січня-жовтня 2014 року клієнти Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України отримали понад 22 тисяч посилених сертифікатів електронних ключів. З них, клієнтами АЦСК стали 5477 юридичних та 16748 фізичних осіб.

У разі компрометації електронного ключа, підписувач може невідкладно звернутись до АЦСК ІДД з вимогою тимчасово заблокувати свій сертифікат.

Блокування посиленого сертифіката можна здійснити у телефонному режимі, при цьому заявник повинен повідомити адміністратору реєстрації наступну інформацію:

- ідентифікаційні дані власника сертифіката;

- реєстраційний номер сертифіката ключа;

- ключову фразу голосової автенфікації.

Письмова заява на блокування посиленого сертифіката подається до АЦСК ІДД або до відокремленого пункту реєстрації користувачів за встановленою формою та засвідчується власноручним підписом заявника. У разі якщо власником сертифіката є юридична особа, підпис уповноваженого представника юридичної особи засвідчується печаткою.

Форми заяв на блокування, скасування та поновлення посиленого сертифiката відкритого ключа знаходяться на веб-сайті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту за адресою www.acskidd.gov.ua в розділах «Форми документів» та «Блокування, поновлення, скасування сертифікатів».

Слід зауважити, що після блокування сертифікату заявник зобов’язаний протягом 30 календарних днів поновити строк чинності сертифікату або подати заяву про його скасування. У випадку не поновлення протягом вказаного терміну заблокованого сертифікату або неподання заяви про скасування – такий сертифікат ключа скасовується автоматично.

Головне управління ДФС

у Полтавській області