Громадськість Полтавщини оцінила роботу податкової служби

e-mail Друк PDF

В останньому місяці І кварталу в Державній податковій адміністрації у Полтавській області підсумували та проаналізували дані отримані під час опитування полтавців на предмет їх ставлення до ефективності роботи органів державної податкової служби регіону.

З’ясувалося, що 72% респондентів оцінили діяльність органів податкової служби по налагодженню партнерських стосунків з платниками податків, як „добру” та „дуже добру”. 54% опитаних не мають проблем під час виконання своїх податкових зобов’язань, в той час, як на противагу їм у 34% анкетованих іноді виникають окремі питання з цього приводу.

Переважна більшість опитаних відзначили, що ніколи не стикалися в органах ДПС області з випадками тяганини, грубощів або неуважності. 99,3% респондентів, які свого часу зверталися до податкових органів з письмовими запитами зазначили, що їх звернення розглядалися вчасно та якісно. Цілком задоволені послугами з роз’яснення податкового законодавства, які надаються працівниками податкових органів та є особливо актуальними зараз, в період впровадження Податкового кодексу України 83% осіб, що взяли участь в опитуванні.

Натомість 60% полтавців виступили з наріканнями на недосконалість податкового законодавства, як на одну з основних причин, що шкодять авторитету податкових органів.

За виконання податківцями своїх функціональних обов’язків понад 80% учасників анкетування поставили працівниками органів ДПС області „четвірки” та „п’ятірки” за п’ятибальною шкалою.

Що ж до соціальної складової проведеного моніторингу громадської думки, то переважну більшість його учасників склали громадяни зрілого віку з 35 до 50 років та молодь від 25 до 35 років, які здебільшого є підприємцями або службовцями.

Управління масово-роз’яснювальної роботи

та звернень громадян ДПА у Полтавській області