Близько 600 звернень від громадян надійшло на адресу органів ДФС області за минулий рік

e-mail Друк PDF

А саме, за січень-грудень 2014 року до ГУ ДФС у Полтавській області надійшло 571 письмове звернення громадян, що на 41 звернення менше, ніж за відповідний період 2013 року. Серед них: 563 заяви, що становить - 98,5 %, 7 скарг - 1,2 % та 1 пропозиція - 0,2%.

Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян показав, що питання, з якими найчастіше зверталися громадяни письмово протягом січня-грудня 2014 року, стосувались роз’яснень норм чинного податкового законодавства. Основною причиною їх надходжень є постійні зміни в законодавстві, а також вони обумовлені значною кількістю неврегульованих та проблемних питань у податковому законодавстві. Громадяни зверталися до Головного управління ДФС у Полтавській області з питань, які стосувалися: контрольно-перевірочної роботи – 207 звернень, або 36,2%, питань фінансового забезпечення працівників – 72 звернення, або 12,6%, податку на доходи фізичних осіб – 61 звернення, або 10,7%, інформування про ухилення від сплати податків – 43 звернення, або 7,5%, єдиного соціального внеску – 29 звернень, або 5,1%, оподаткування доходів підприємницької діяльності – 12 звернень , або 2,1%.

На всі звернення надані своєчасні відповіді в терміни, передбачені законодавством. Порушення терміну їх розгляду структурними підрозділами та підпорядкованими інспекціями не допускалися.

Порівняно з минулим роком кількість скарг до органів ДФС зменшилась на 27 одиниць. За результатами розгляду у 2014 році семи скарг на дії, бездіяльність посадових осіб ДФС, їх територіальних органів - жодна зі скарг не підтвердилась.

Протягом січня – грудня 2014 року громадянами було надіслано 6 неодноразових звернень, що на 4 менше, ніж у 2013 році та 11 колективних звернень громадян, що на 5 менше, ніж у 2013 році.

Аналізуючи структуру звернень за соціальним станом заявників, слід зазначити, що 111 звернень надійшло від підприємців, а це - 16,8%, 76 звернень (11,5%) – від працівників органів ДФС (у тому числі колишніх), 15 звернень (2,3%) - від пенсіонерів, 9 звернень (1,4%) - від робітників, по 8 зверненнях (1,2%) – від безробітних та фізичних осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність, в 424 зверненнях соціальний стан заявника не вказувався (це - 64,1 % загальної кількості звернень).

За 2014 рік в органах ДФС області було проведено 50 прийомів за зверненнями громадян. З них: 7 прийомів провів в.о. начальника ГУ ДФС у Полтавській області, 13 прийомів - начальники підвідомчих податкових інспекцій та 30 прийомів – заступники начальників підвідомчих податкових інспекцій.

Головне управління ДФС у Полтавській області