Електронні сервіси в допомогу платнику податків

e-mail Друк PDF

Подання звітності засобами телекомунікаційного зв’язку в динамці з відповідними періодами минулого року складає

-по Податку на додану вартість – станом на 01.06.2014 – 99,4%, станом на 01.06.2015 – 99,7%

-по Єдиному соціальному внеску – станом на 01.06.2014 – 95,1%, станом на 01.06.2015 – 96,1%

-по єдиному податку – за 1 кв.2014 року – 65%, за 1 кв.2015 року – 66,2%.

Сервісом „Електронна реєстрація платників ПДВ” станом на 1 травня 2015 скористалося 25 суб’єкта господарювання, тоді як за відповідний період минулого року – 16.

За допомогою електронних сервісів платники податку засобами клієнтського програмного забезпечення мають можливість направляти електронні запити щодо отримання відомостей про стан рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ та суми податку, на яку мають право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування та отримати витяги з системи електронного адміністрування який, містить інформацію щодо стану рахунку (залишок на рахунку/заборгованість), суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування, складових формули розрахунку такої суми.

На сервіс „Пульс”, який гарантує платникам послуги з оперативного вирішення проблемних питань протягом січня-травня 2015 року звернулося 22 громадян, за аналогічний період минулого року – 48. Більшість звернень розглядаються протягом 3 робочих днів та вирішуються по суті, згідно чинного законодавства. Пряма телефонна лінія 0-800-501-007 або (044)284-00-07 працює цілодобово в режимі зворотного зв’язку (call-back), тобто, після вирішення питання заявника інформують про результати розгляду та вжиті заходи.

ГУ ДФС у Полтавській області