Фахівці фіскальних органів Полтавщини приділяють особливу увагу зверненням громадян

e-mail Друк PDF

Всебічний розгляд звернень – це закріплений Конституцією України обов'язок посадових та службових осіб. Кінцевою метою цієї роботи є формування високої податкової культури населення, гармонізація та налагодження партнерських стосунків між фіскальними органами та платниками.
За 1 півріччя 2015 року до ГУ ДФС у Полтавській області надійшло 255 письмових звернень громадян, що на 30 звернень менше, ніж за відповідний період 2014 року (285), з них: 253 заяви (99,2 %) та 2 скарги (0,8 %).
Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян показав, що питання, з якими найчастіше зверталися громадяни письмово протягом січня - червня 2015 року, стосувались роз'яснень норм чинного податкового законодавства. Основною причиною їх надходжень є постійні зміни в законодавстві, а також вони обумовлені значною кількістю неврегульованих та проблемних питань у податковому законодавстві. Громадяни зверталися до ГУ ДФС у Полтавській області з питань, які стосувалися: контрольно-перевірочної роботи (78, або 30,6%), податку на доходи фізичних осіб (35, або 13,7%), питань фінансового забезпечення працівників (34, або 13,3%), інформування про ухилення від сплати податків (31, або 12,2), плати за землю (13, або 5,1%).
На всі звернення надані своєчасні відповіді в терміни, передбачені законодавством. Порушення терміну їх розгляду структурними підрозділами та підпорядкованими інспекціями не допускалися.
Порівняно з минулим роком кількість скарг зменшилась на 2. За результатами розгляду 2 скарг на дії, бездіяльність посадових осіб ДФС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій, перегляд їх рішень, жодна із скарг не підтвердилась.
Протягом січня – червня 2015 року громадянами надіслано 5 неодноразових звернення (1,9%) та 14 колективних звернень (5,5%), загалом звернулось 677 заявників.
Аналізуючи структуру звернень за соціальним станом заявників, слід зазначити, що 40 (5,9%) звернень надійшло від працівників органів Міндоходів (у т.ч. колишніх), 15 (2,2%) - від пенсіонерів, 4 (0,6%) - від підприємців, по 3 (0,4%) – від держслужбовців та робітників, по 1 (0,1%) – від особи, позбавленої волі та від фізичної особи, яка здійснює незалежну професійну діяльність, в 610 зверненнях соціальний стан заявника не вказувався (90,1 % від загальної кількості звернень).
За 6 місяців 2015 року здійснено 15 прийомів за зверненнями громадян, що на 9 прийомів менше, ніж за відповідний період 2014 року (24). 15 особистих прийомів громадян здійснено: 1- в.о. начальника ГУ ДФС у Полтавській області, 2 - його першим заступником, 1- начальником управління доходів і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Полтавській області, 2 - начальниками підвідомчих податкових інспекцій та 9 – заступниками начальників підвідомчих податкових інспекцій.
Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва ГУ ДФС області. Для виявлення причин, що спричиняють звернення громадян, та з метою вдосконалення цього напрямку роботи відділом реєстрації платників та електронних сервісів ГУ ДФС у Полтавській області проводиться аналіз, узагальнення звернень громадян, що дає можливість своєчасно виявляти найбільш гострі проблеми, які потребують негайного вирішення та вжиття додаткових заходів щодо створення належних умов для якісного і своєчасного розгляду звернень громадян.

Головне управління ДФС
у Полтавській області