Фізичні особи підприємці Полтавщини стовідсотково звітуються по ПДВ „електронкою”

e-mail Друк PDF

Сервісна складова роботи органів ДФС продовжує розвиватися та користується все більшою популярністю серед платників Полтавщини. Зокрема, як повідомили у відділі реєстрації платників та електронних сервісів Головного управління ДФС у Полтавській області, на разі платники Полтавщини активно користуються електронним документообігом та подають звітність до контролюючих органів в електронному вигляді. А саме, на сьогоднішній день, подання звітності засобами телекомунікаційного зв’язку складає: по податку на додану вартість – 99,96% юридичними особами та – 100% фізичними особами – підприємцями; по акцизному податку - 97,88% юридичними особами, та –87,88% фізичними особами – підприємцями; по ЄСВ –96,16% юридичними особами та 96,45% фізичними особами – підприємцями.

З початку року сервісом „Електронна реєстрація платників ПДВ” скористалося вже 40 суб’єктів господарювання, тоді як за відповідний період минулого року їх було лише 24. Нагадаємо, що починаючи з червня поточного року ДФС була реалізована можливість для платників податків подати в електронному вигляді заяви про анулювання реєстрації платником податку на додану вартість ф.3ПДВ. Платники ПДВ, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати запит про отримання Витягу з Реєстру платників ПДВ засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Крім того, за допомогою електронних сервісів платники податку засобами клієнтського програмного забезпечення мають можливість направляти електронні запити щодо отримання відомостей про стан рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ та суми податку, на яку мають право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування та отримати витяги з системи електронного адміністрування який, містить інформацію щодо стану рахунку (залишок на рахунку/заборгованість), суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування, складових формули розрахунку такої суми.

Користуюся платники податків Полтавщини і популярним сервісом „Пульс” від ДФС, який гарантує надання послуг з оперативного вирішення проблемних питань. Так, з початку року на сервіс „Пульс” звернулося 27 громадян. Більшість з цих звернень були розглянуті протягом 3 робочих днів та вирішені по суті, згідно із чинним законодавством. Головне управління ДФС у Полтавській області нагаду, що пряма телефонна лінія 0-800-501-007 або (044)284-00-07 „Пульс” працює цілодобово в режимі зворотного зв’язку (call-back), тобто, після вирішення питання заявника інформують про результати розгляду та вжиті заходи.

Головне управління ДФС у Полтавській області