Зворотній зв’язок з громадськістю

e-mail Друк PDF

Державна податкова адміністрація у Полтавській області приділяє особливу увагу розгляду звернень громадян та задоволенню їх законних прав та інтересів забезпечуючи їх конституційне право на звернення.

За перший квартал до Державної податкової адміністрації у Полтавській області надійшло 243 письмових звернення громадян, серед яких 220 заяв, 20 скарг та 3 інформаційних запита.

Як показав аналіз тематики звернень громадян передусім цікавлять питання: ухилення від сплати податків – 42 звернення або 18,8%; порядку оподаткування доходів фізичних осіб – 40 звернень або 17,9%; пов’язані з ідентифікаційними номерами – 32 звернення або 14,4 %; контрольно-перевірочної роботи - 25 звернень або 11,2%, оподаткування доходів підприємницької діяльності – 23 звернення або 10,3%.

За звітний період до податкових органів області надійшло 6 колективних письмових звернень – 2,4% в загальній структурі звернень.

Аналізуючи структуру звернень за соціальним станом заявників, слід зазначити, що 69 звернень надійшли від СПД - фізичних осіб (28,4%), в 124 зверненнях соціальний стан заявника не вказувався (51% загальної кількості звернень), від інших категорій громадян (службовці, пенсіонери, працівники органів ДПС (в т.ч. колишні), ветерани та інваліди війни, інваліди) надійшло 50 звернень (20,6%). Відповіді на всі письмові звернення громадян надано у встановлений законодавством термін.

Одна з найефективніших форм роботи із зверненнями – це прийом громадян посадовими особами ОДПС. В адміністрації та усіх податкових інспекціях області створено належні умови для проведення особистого прийому громадян, а саме, для зручності громадян на перших поверхах адмінбудівель облаштовано громадські приймальні для надання громадянам відповідних інформаційних та консультативних послуг. Порядок та графіки прийому громадян посадовими особами податкової служби усіх рівнів доведено до громадян через регіональні засоби масової інформації, мережу Інтернет та інформаційні стенди в приміщеннях податкових інспекцій.

Протягом січня-березня поточного року керівництвом податкових органів області здійснено 34 особистих прийоми громадян. Всім громадянам під час особистих прийомів надані вичерпні роз’яснення та прийняті відповідні рішення в межах чинного законодавства. Відмов з боку фахівців ДПА у Полтавській області у задоволенні права на звернення не зафіксовано. Порушення при розгляді звернень громадян на особистому прийомі відсутні.

 

Управління масово-роз’яснювальної

роботи та звернень громадян

ДПА у Полтавській області