Майже 400 раз зверталися громадяни до фіскальних органів Полтавщини з початку року

e-mail Друк PDF

Як повідомила заступник начальника Головного управління ДФС у Полтавській області Жанна Кузнецова, з початку року до ГУ ДФС у Полтавській області надійшло 377 письмових звернень громадян, що на 79 звернень менше, ніж за відповідний період 2014 року, з них: 375 заяв та 2 скарги.

Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян показав, що питання, з якими найчастіше зверталися громадяни письмово, стосувались роз’яснень норм чинного податкового законодавства. Основною причиною їх надходжень є постійні зміни в законодавстві, а також вони обумовлені значною кількістю неврегульованих та проблемних питань у податковому законодавстві. Громадяни зверталися до ГУ ДФС у Полтавській області з питань, які стосувалися: контрольно-перевірочної роботи (134 звернень, або 35,5%), інформування про ухилення від сплати податків (44 звернення, або 11,7), питань фінансового забезпечення працівників (43 звернення, або 11,4%), податку на доходи фізичних осіб (41 звернення, або 10,9%), плати за землю (24 звернення, або 6,4%).

На всі звернення надані своєчасні відповіді в терміни, передбачені законодавством. Порушення терміну їх розгляду структурними підрозділами та підпорядкованими інспекціями не допускалися.

Порівняно з минулим роком кількість скарг до органів ДФС області зменшилась на 5. За результатами розгляду двох цьогорічних скарг на дії, бездіяльність посадових осіб ДФС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій, перегляд їх рішень - жодна із скарг не підтвердилась.

Аналізуючи структуру звернень за соціальним станом заявників, слід зазначити, що 51 звернення , або 6,2% від загальної кількості, надійшло від працівників органів ДФС (у т.ч. колишніх), 20 (2,4%) - від пенсіонерів, по 4 (0,5%) - від підприємців та робітників, 3 (0,4%) – від держслужбовців, по 1 (0,1%) – від особи, позбавленої волі, від фізичної особи, яка здійснює незалежну професійну діяльність та від студента, в 741 зверненні соціальний стан заявника не вказувався (89,7 % від загальної кількості звернень).

З початку року керівниками територіальних органів ДФС області було проведено 23 прийоми за зверненнями громадян.

Головне управління ДФС у Полтавській області нагадує, запис на черговий прийом до керівника органу ДФС припиняється за 10 робочих днів до дати особистого прийому, в інших випадках – за п’ять робочих днів до дати особистого прийому. Запис на наступний прийом розпочинається в день припинення запису на черговий прийом. Поштова скринька для подання громадянами письмових звернень в електронному вигляді до ГУ ДФС у Полтавській області: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Головне управління ДФС у Полтавській області