Забезпечення ефективної роботи органів фіскальної служби при наданні адміністративних послуг та сервісів

e-mail Друк PDF

З метою забезпечення ефективної роботи органів фіскальної служби при наданні адміністративних послуг та сервісів, підвищення рівня добровільного виконання платниками своїх зобов’язань, поліпшення іміджу контролюючих органів за рахунок зручного податкового та митного адміністрування у частині обслуговування, ДФС України постійно працює у напрямку, що передбачає скорочення часу, який витрачає платник на отримання адміністративних послуг, зменшення кількості документів, необхідних для отримання адміністративних послуг, спрощення форм декларацій, розрахунків, заяв тощо.

На офіційному веб-порталі ДФС України розміщені електронні сервіси, за допомогою яких доступні такі можливості для платника (громадянина):

1. Ознайомитись з останніми новинами (нововведеннями) електронного кабінету платника;

2. Скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними:

• дані про взяття на облік платників;

• реєстр страхувальників;

• дані реєстру платників ПДВ;

• реєстр платників єдиного податку;

• інформація про РРО;

• інформація про книги ОРО;

• дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;

• реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами;

3. Отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар);

4. Роздрукувати бланки податкової звітності;

5. Заповнити Декларацію про майновий стан і доходи фізичних осіб (далі – Декларація), заповнити додатки до Декларації (за необхідності), перерахувати суми внесені до Декларації, завантажити на ПК та роздрукувати;

6. Отримати контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП).

Можливість подачі звітності засобами телекомунікаційного зв’язку сприяє упередженню виникнення конфліктних ситуацій під час подачі податкових документів до органів ДФС та значно економить час платників податків.

Так, сервісом „Електронна реєстрація платників ПДВ” станом на 31.05.2016 скористалося 382 суб’єктів господарювання Полтавської області Полтавської області.

Подання платниками Полтавської області звітності засобами телекомунікаційного зв’язку складає

-по ПДВ – станом на 01.05.2016 – юр.особи – 99,9%, ФОП – 100%

-по єдиному податку – за 1кв.2016 - юр.особи - 75,25%, ФОП – 56,11%

-по ЄСВ – станом на 01.05.2016 – юр.особи –94,65 %, ФОП –93,66 %

Державна фіскальна служба України постійно доповнює та удосконалює програмне забезпечення.

На офіційному веб-порталі ДФС України працює модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника». Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС. Модернізований сервіс включає дві функціональні частини:

- відкрита (загальнодоступна);

- приватна (особистий кабінет).

Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису).

На сервіс „Пульс”, який гарантує платникам послуги з оперативного вирішення проблемних питань станом на 31.05.2016 надійшло 59 звернень платників податків, за аналогічний період минулого року – 22. Більшість звернень розглядаються протягом 3 робочих днів та вирішуються по суті, згідно чинного законодавства. Пряма телефонна лінія 0-800-501-007 або (044)284-00-07 працює цілодобово в режимі зворотного зв’язку (call-back), тобто, після вирішення питання заявника інформують про результати розгляду та вжиті заходи.

 

Заступник начальника управління-

начальник відділу комунікацій управління

організації роботи ГУ ДФС у Полтавській області

В.В.Захарченко