Протягом 2016 року на антикорупційний сервіс «Пульс» звернулося 65 громадян

e-mail Друк PDF

Саме стільки запитів у 2016 році було направлено на розгляд до Головного управління ДФС у Полтавській області та його територіальних органів, відзначив в.о. заступника начальника ГУ ДФС в області Дмитро Коротюк.

Порівняно з 2015 роком кількість запитів, спрямованих платниками податків та громадянами Полтавської області на антикорупційний сервіс ДФС України «Пульс», скоротилася удвічі – 65 проти 120. Зазначеного позитивного результату вдалось досягти, насамперед, за рахунок налагодження прозорих та відкритих стосунків із бізнесом та громадськістю регіону, а також проведення упереджувальної та роз’яснювальної роботи серед працівників органів ДФС і  кандидатів на заміщення вакантних посад.

Найактуальнішими темами, що порушувались у зверненнях, були  питання подачі звітності та реєстрації податкових накладних – 25 (38,5%), щодо недоліків в організації роботи органів ДФС Полтавської області 14 або 21,5%, електронного адміністрування ПДВ – 11 заявників або 16,9%  та роботи Центрів обслуговування платників 6 шт. (9,5%).

В результаті розгляду, на всі звернення громадян було вжито відповідних заходів та досягнуто порозуміння.

Головне управління ДФС у Полтавській області нагадує, що номер телефонної лінії антикорупційного сервісу Держаної фіскальної служби України «Пульс»: (044) 284-00-07 діє цілодобово. Зателефонувавши за ним, суб’єкти господарювання та громадяни можуть залишити інформацію щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів та територіальних органів ДФС, проблем, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України, а також щодо упередження контрабанди.