Інформація від ГУ ДФС у Полтавській області

Понад 2 млн. грн.. збитків відшкодовано до бюджету в результаті роботи слідчих підрозділів органів ДФС області

e-mail Друк PDF

В період січня-червня 2017 року до слідчих підрозділів СУ ФР ГУ ДФС у Полтавській області надійшло 74 заяви та повідомлення про вчинені кримінальні правопорушення, з яких слідчими до єдиного реєстру досудових розслідувань внесено 29.

Решта заяв та повідомлень повернуті на доопрацювання (у т.ч. в зв’язку з недостатністю сум для кваліфікації діяння за відповідною статтею КК України).

Всього у І півріччі 2017 року слідчими СУ ФР ГУ ДФС у Полтавській області розслідувалось 102 кримінальних провадження.

Із загальної кількості кримінальних проваджень, які розслідувались слідчими впродовж шести місяців 2017 року закінчено 20 кримінальних проваджень, з яких до суду направлено 15, у т.ч. з обвинувальним актом направлено 13 кримінальних проваджень, з клопотанням про звільнення від кримінальної відповідальності до суду направлено 2 кримінальних провадження.

Збитки у кримінальних провадженнях, закінчених в період січня-червня 2017 року, становлять 11216 тис.грн., до бюджету відшкодовано 2356 тис.грн., або 21 відсоток.

З початку 2017 року по всім кримінальним провадженням накладено арешт на суму 11 548 тис. гривень.

Головне управління ДФС у Полтавській області

 

Порядок проведення особистого огляду як виняткової форми митного контролю

e-mail Друк PDF

Настала пора літніх відпусток та активного використання безвізового режиму для подорожей громадянами. Полтавська митниця ДФС нагадує про існування особливої форми митного контролю – особистий огляд.
Порядок проведення особистого огляду визначено статтею 340 Митного кодексу України.
Особистий огляд як виняткова форма митного контролю проводиться за письмовим рішенням керівника органу ДФС або особи, яка виконує його обов'язки, якщо є достатні підстави вважати, що громадянин, який прямує через митний кордон України чи перебуває в зоні митного контролю або у транзитній зоні міжнародного аеропорту , приховує предмети контрабанди чи товари, які є безпосередніми предметами порушення митних правил або заборонені для ввезення в Україну, вивезення з України чи транзит у через територію України.
Перед початком огляду посадова особа органу ДФС повинна пред'явити громадянину письмове рішення, ознайомити громадянина з його правами та обов'язками під час проведення такого огляду і запропонувати добровільно видати приховані та/або не задекларовані товари.
Громадянин, стосовно якого здійснюється особистий огляд , має право:
1) до початку проведення особистого огляду ознайомитися з рішенням про проведення особистого огляду та порядком його проведення;
2) ознайомитися із своїми правами та обов'язками під час проведення особистого огляду;
3) надавати пояснення та заявляти клопотання;
4) добровільно видати товари, що переміщуються ним через митний кордон України з порушенням вимог законодавства з питань державної митної справи ;
5) робити заяви з обов'язковим внесенням їх посадовою особою органу доходів і зборів, яка проводить особистий огляд, до протоколу проведення такого огляду;
6) користуватися рідною мовою та послугами перекладача;
7) ознайомитися з актом проведення особистого огляду після його складення та зробити заяву, яка підлягає внесенню до акта;
8) оскаржувати рішення, дії органу доходів і зборів щодо проведення такого огляду.
Особистий огляд проводиться в ізольованому приміщенні, що відповідає встановленим санітарно-гігієнічним вимогам, посадовою особою органу доходів і зборів однієї статі з громадянином, стосовно якого проводиться особистий огляд, у присутності не менш як двох понятих тієї самої статі. Як поняті запрошуються особи, не заінтересовані у результатах огляду. Доступ до приміщення , де проводиться огляд, громадян, які не беруть участі в ньому, і можливість спостерігати за проведенням огляду з боку таких громадян мають бути виключені.
Обстеження органів тіла громадянина, який підлягає особистому огляду, проводиться виключно медичним працівником.
Під час проведення особистого огляду складається протокол, копія протоколу надається громадянинові.
Особистому огляду не підлягають Президент України, Голова Верховної Ради України, народні депутати України, Прем'єр-міністр України, Перший віце-прем'єр-міністр України, Голова та судді Верховного Суду України, Голова та судді Конституційного Суду України, Міністр закордонних справ України, Генеральний прокурор України та члени їхніх сімей, які прямують разом з ними.

Головне управління ДФС у Полтавській області

ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ СТАВКИ ПДВ ДЛЯ ОПЕРАЦІЙ З ПОСТАЧАННЯ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ

e-mail Друк PDF

Державна фіскальна служба України надала індивідуальну податкову консультацію від 07.06.2017 р. N 526/6/99-99-15-03-02-15/ІПК щодо застосування ставки ПДВ для операцій з постачання медичних виробів.
Правові основи оподаткування ПДВ встановлено розділом V та підрозділом 2 розділу XX ПКУ.
Пунктом 185.1 статті 185 розділу V ПКУ визначено, що об'єктом оподаткування ПДВ є операції платників податку з постачання товарів/послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 розділу V ПКУ.
Відповідно до пункту 193.1 статті 193 розділу V ПКУ ставки ПДВ встановлюються від бази оподаткування податку у розмірах, встановлених у підпунктах "а" - "в" вказаного пункту ПКУ.
Згідно з підпунктом "в" пункту 193.1 статті 193 розділу V ПКУ до операцій з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України лікарських засобів, дозволених для виробництва і застосування в Україні та внесених до Державного реєстру лікарських засобів, а також медичних виробів за переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України, застосовується ставка ПДВ у розмірі 7 відсотків.
На сьогодні Перелік медичних виробів, операції з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України яких підлягають обкладенню податком на додану вартість за ставкою 7 відсотків затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 03 вересня 2014 року N 410 (далі - Перелік).
Відповідно до підпункту 9 пункту 2 Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 року N 754, медичний виріб для діагностики in vitro (клінічної лабораторної діагностики) - медичний виріб, зокрема реагент, калібратор, контрольний матеріал, набір, інструмент, апаратура, обладнання або система, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою і що призначені виробником для застосування in vitro для дослідження зразків у лабораторіях, зокрема зразків крові і тканин, отриманих з організму людини виключно (або з основною метою) для одержання інформації:
стосовно фізіологічного або патологічного стану;
стосовно вродженої аномалії;
для визначення безпеки і сумісності з потенціальними реципієнтами;
для моніторингу терапевтичних заходів.
Контейнери для зразків - медичні вироби (вакуумовані або ні), спеціально призначені виробником для первинного захисту і зберігання зразків, отриманих з організму людини з метою діагностичного дослідження in vitro.
Медичні вироби загальнолабораторного призначення не є медичними виробами для діагностики in vitro, якщо такі вироби за своїми характеристиками не призначені виробником спеціально для використання під час діагностичного дослідження in vitro.
Таким чином, застосування ставки ПДВ при здійсненні операцій з постачання медичних виробів залежить від того, за якими кодами товарних позицій згідно з УКТЗЕД класифікуються такі медичні вироби, та чи включені вони до Переліку, чи ні. При цьому слід зазначити, що застосування ставки ПДВ при здійсненні таких операцій не залежить від напряму призначення медичних виробів, зокрема мають такі медичні вироби загальнолабораторне призначення чи призначені для діагностики in vitro.
Враховуючи викладене, операції платників податку з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України медичних виробів для діагностики in vitro, які класифікуються за відповідними кодами товарних позицій згідно з УКТЗЕД та включені до Переліку, підлягають оподаткуванню ПДВ за ставкою 7 відсотків.
Операції платників податку з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України медичних виробів для діагностики in vitro, які не включені до Переліку, оподатковуються ПДВ у загальновстановленому порядку за ставкою 20 відсотків.

ГУ ДФС у Полтавській області

ЩОДО ПОРЯДКУ ЗАЗНАЧЕННЯ ОБОВ'ЯЗКОВИХ РЕКВІЗИТІВ У ПОДАТКОВІЙ НАКЛАДНІЙ

e-mail Друк PDF

Державна фіскальна служба України надала індивідуальну податкову консультацію від 25.05.2017 р. N 368/6/99-99-15-03-02-15/ІПК щодо порядку зазначення обов'язкових реквізитів у податковій накладній, визначення кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (далі - ДКПП) і вимог щодо відповідності кодів послуг згідно з ДКПП кодам видів діяльності за КВЕД платника податку.
Класифікація видів економічної діяльності (далі - КВЕД ДК 009:2010) затверджена наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11.10.2010 N 457.
При цьому КВЕД - це статистичний інструмент для впорядкування економічної інформації. Водночас Класифікація є механізмом спільної мови, що має використання в багатьох інших, нестатистичних сферах (соціальному та податковому регулюванні, ліцензуванні, системі тарифів тощо), проте не завжди адаптована до цього повною мірою. Отже, Класифікація не завжди відповідає всім потребам користувачів за межами статистичної системи, у зв'язку з чим можуть виникнути суперечності стосовно юридичного використання коду КВЕД. Код виду діяльності не обов'язково достатній критерій для виконання умов, передбачених нормативними актами. У застосуванні нормативних актів чи контрактів код виду діяльності - це припущення, а не доказ (абзац восьмий пункту 1 КВЕД-2010).
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, регулюються нормами ПКУ (пункт 1.1 статті 1 розділу I ПКУ).
Згідно з нормами чинного законодавства платники податку зобов'язані самостійно декларувати свої податкові зобов'язання та визначати сутність і відповідність здійснюваних ними операцій тим, які перераховані ПКУ.
Відповідно до пункту 44.1 статті 44 розділу II ПКУ для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Правові основи оподаткування ПДВ встановлено розділом V та підрозділом 2 розділу XX ПКУ.
Правила складання податкової накладної (у тому числі заповнення її обов'язкових реквізитів) регулюються статтею 201 розділу V ПКУ та регламентуються Порядком заповнення податкової накладної, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 N 1307, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за N 137/28267 (зі змінами, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 23.02.2017 N 276) (далі - Порядок N 1307).
Перелік обов'язкових реквізитів, які зазначаються у податковій накладній, визначено у підпунктах "а" - "і" пункту 201.1 статті 201 розділу V ПКУ, зокрема такими реквізитами є:
опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг (реквізит має відповідати формулюванню у первинних документах, якими супроводжується постачання таких товарів/послуг);
код товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуг - код послуги згідно з ДКПП; платники податків, крім випадків постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з ДКПП неповністю, але не менше ніж чотири перших цифри відповідного коду.
У разі виникнення у платника податку необхідності визначення коду послуги згідно з ДКПП, такий платник може звернутися до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України як до головного органу у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері технічного регулювання, стандартизації, метрології та метрологічної діяльності, зокрема, забезпечує нормативно-правове регулювання у сфері стандартизації і затверджує національні класифікатори, зміни до них та процедури їх розроблення.
Таким чином, при здійсненні операцій з постачання послуг платник податку зобов'язаний нарахувати податкові зобов'язання за такою операцією, скласти та зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну, в якій відповідно до пункту 201.1 статті 201 розділу V ПКУ зазначити код ДКПП, незалежно від того, чи внесено відповідний код діяльності до ЄДРПОУ.

ГУ ДФС у Полтавській області

З початку року за результатами позовної роботи органів ДФС Полтавщини до бюджету надійшло майже 35 млн. гривень

e-mail Друк PDF

Що на 13,2 млн.грн, або на 62 відсотків більше ніж за січень-травень 2016 року. Про це зазначив в.о. начальника Головного управління ДФС у Полтавській області Сергій Садовий. Протягом п’яти місяців 2017 року на розгляді в судах різних інстанцій, з урахуванням справ, що перейшли з попередніх років, знаходилось 1266 справ, стороною в яких виступають органи ДФС Полтавської області на загальну суму майже 5 мільярда 43 млн. гривень.
Всього, із загальної кількості справ, що перебували на розгляді, вирішено на користь органів ДФС – 173 справи на суму 236,9 млн. грн., на користь платників – 57 справ на суму 172,6 млн. гривень.
За результатами проведеної позовної роботи органами ДФС Полтавщини впродовж січня-травня поточного року до бюджету надійшло 34,6 млн.гривень.
З початку 2017 року до Головного управління ДФС у Полтавській області на розгляд надійшло 49 скарг платників на 67 податкових повідомлень-рішень на суму 437,2 млн. гривень.

Головне управління ДФС у Полтавській області

Сторінка 5 з 318