Інформація від ГУ ДФС у Полтавській області

За результатами позовної роботи органів ДФС Полтавщини до бюджету надійшло понад 31 мільйон гривень

e-mail Друк PDF

А це на 30,5 млн.грн, або на 98% більше ніж за аналогічний період минулого року. Про це зазначив в.о. начальника Головного управління ДФС у Полтавській області Сергій Садовий. Протягом січня 2017 року на розгляді в судах різних інстанцій, з урахуванням справ, що перейшли з попередніх років, знаходилось 1103 справи, стороною в яких виступають органи ДФС Полтавської області на загальну суму майже 4 мільярда 896 млн. грн.

Всього, із загальної кількості справ, що перебували на розгляді, вирішено  на користь органів ДФС – 23 справи на суму 5,2 млн. грн., на користь платників  – 2 справи на суму 551,2 млн. грн.

За результатами проведеної позовної роботи органами ДФС Полтавщини впродовж січня поточного року до бюджету надійшло 31,1 млн.гривень.

Протягом січня 2017 року в Головному управлінні ДФС у Полтавській області на розгляді знаходилось 33 скарги платників на 47 податкових повідомлень-рішень на суму 437,1 млн.грн.. За результатами розгляду 13 скарг на 15 податкових повідомлення рішення було скасовано – 1 рішення на суму 0,001 млн.грн.  Також за результатами розгляду скарг в січні 2017 року у порівнянні із січнем 2016 року відбулося: зменшення суми оскарження на 337,2 млн.грн. та зменшення показника скасованих рішень за кількістю на 14.

 

Головне управління ДФС у Полтавській області

В Управлінні Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавькій області підбили підсумки роботи за 2016 рік

e-mail Друк PDF

9 лютого 2017 року в Управлінні Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області відбулася розширена нарада. ЇЇ метою було як підбиття підсумків за 2016 рік, так і визначення завдань на 2017 рік.

Відкриваючи засідання, начальник Управління Ірина Салогуб повідомила про результати розширеного засідання колегії Держаудитслужби України за підсумками роботи минулого року.

Зазначила, що завершений 2016 рік був роком реформування діяльності органів державного фінансового контролю та реорганізації державних фінансових інспекції.

Вона наголосила, що серед головних завдань, які окреслені Держаудитслужбою - це не лише результати ревізій – окремі факти встановлених недоліків, незаконних витрат, втрат, збитків. На сьогодні констатації виявлених порушень замало, цікавить аналіз, причини їх допущення, а також пропозиції, як їх не допустити. Зазначила, що для реалізації цих завдань нам необхідно взяти до свого професійного арсеналу найкращі напрацювання притаманні інспектуванню і впевнено запроваджувати в практику контрольно-ревізійної роботи проведення державних фінансових аудитів.

Підкреслила, що Управління в цьому напрямку активно рухається вперед. Так, якщо протягом минулого року було проведено 5 державних фінансових аудитів, то в поточному році, тільки у першому кварталі, заплановано проведення 6 таких аудитів.

Салогуб І.І. зауважила, що одним із основних питань, яке потребує постійної уваги, є підвищення професійного рівня та досягнення високої кваліфікації державних аудиторів. При цьому довела, що 2017 рік в Службі оголошений Роком навчання.

Звернула увагу присутніх на скільки сьогодні є важливий і необхідний, при здійсненні контрольно-ревізійної роботи, зворотній зв’язок з громадськістю.

Аналізуючи результати роботи за минулий рік, начальник Упраління зазначила, що протягом цього часу фахівці Управління провели 82 контрольних заходи. Майже на кожному з перевірених об’єктів виявлено порушення фінансової дисципліни.

Виявлені втрати фінансових і матеріальних ресурсів становили близько 72 млн грн., з яких 85 відсотків було відшкодовано завдяки вжитим заходам фахівцями Управління.

Забезпечено наповнення державного та місцевих бюджетів на загальну суму 3,4 млн грн.

Ірина Салогуб підкреслила, що відповідаючи на виклик сьогодення, фінансовий контроль переорієнтовує свою роботу. Змінюються підходи до організації державного фінансового контролю, першочергово будуть виявляться причини, що призвели до недоліків і порушень. Державний фінансовий контроль має стати інструментом запобігання і попередження, надання рекомендацій щодо підвищення ефективності діяльності підконтрольних установ та використання ресурсів держави.

Прес-служба Управління Північно-східного офісу

Держаудитслужби в Полтавській області

ОПЕРАТИВНИКАМИ ДФС ПОЛТАВЩИНИ ВИКРИТО ОРГАНІЗОВАНЕ ЗЛОЧИННЕ УГРУПУВАННЯ ,ЩО ЗАЙМАЛАСЯ НЕЗАКОННОЮ КОНВЕРТАЦІЄЮ КОШТІВ

e-mail Друк PDF

Оперативними працівниками та слідчими фінансових розслідувань ГУ ДФС у Полтавській області викрито діяльність організованої злочинної групи у складі 3-х мешканців області, причетних до діяльності конвертаційного центру з обсягом проконвертованих коштів понад 110 млн. гривень.

Як встановлено досудовим розслідуванням відкритого за даним фактом кримінального провадження, вказані особи, діючи умисно, з метою незаконного збагачення придбали та зареєстрували низку підприємств (юридичних осіб) без наміру проведення фінансово-господарської діяльності з метою прикриття незаконної конвертації грошових коштів.

Так, підприємства-замовники послуг конвертаційного центру перераховували безготівкові кошти на розрахункові рахунки підконтрольних учасникам ОЗГ підприємств за нібито виконання робіт, постачання ТМЦ (послуг), які насправді не відбувалися. У свою чергу, отримані кошти  перераховувалися на рахунки підприємств, які здійснюють оптово-роздрібну торгівлю товарами широкого вжитку за готівковий розрахунок (будматеріали, продукти харчування, галантерея, тощо), минаючи систему оподаткування. Підприємства постачальники готівки, при цьому, отримували комісійну винагороду у розмірі 4-5% за незаконне формування податкового кредиту та постачання готівки в адресу транзитно-конвертаційних підприємств.

Всього за час діяльності вказаного конвертаційного центру ймовірні втрати державного бюджету склали близько 18 млн. гривень.

На даний час досудове розслідування кримінального провадження відносно вказаних осіб закінчено шляхом складання обвинувального акту з угодами про визнання винуватості та направлено на розгляд суду за ознаками ч.3 ст.27, ч.3 ст. 28, ч.2 ст. 205 Кримінального кодексу України.

ПРОДАЖ ОБ'ЄКТУ НЕРУХОМОГО МАЙНА, ЯКИЙ ЗНАХОДИТЬСЯ НА ТИМЧАСОВО ОКУПОВАНІЙ ТЕРИТОРІЇ

e-mail Друк PDF

Державна фіскальна служба України листом від 17.01.2017 р. N 740/Р/99-99-13-02-03-14 надала роз’яснення щодо продажу об'єкта нерухомого майна - квартири, яка знаходиться на тимчасово окупованій території.

Згідно з ст. 1 Закону України від 15 квітня 2014 року N 1207-VIІ "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України" (далі - Закон N 1207) тимчасово окупована територія України є невід'ємною частиною території України, на яку поширюється дія Конституції та законів України.

На тимчасово окупованій території право власності охороняється згідно із законодавством України (п. 1 ст. 11 Закону N 1207).

Порядок оподаткування доходів фізичних осіб регулюється розділом IV Кодексу, відповідно до п. 162.1 ст. 162 якого платником податку на доходи фізичних осіб є, зокрема, фізична особа - резидент, яка отримує доходи з джерела їх походження в Україні і іноземні доходи.

Поняття "резидент" та умови набуття платником податку статусу резидента України визначено пп. 14.1.213 п. 14.1 ст. 14 Кодексу.

Однак слід врахувати, що п. 26 підрозділу 10 розділу XX Перехідних положень Кодексу передбачено, що на період дії Закону N 1207 Кодекс застосовується з урахуванням особливостей, визначених Законом України від 12 серпня 2014 року N 1636-VII "Про створення вільної економічної зони "Крим" та про особливості здійснення економічної діяльності на тимчасово окупованій території України" (далі - Закон N 1636).

Відповідно до абзацу другого п. 5.3 ст. 5 Закону N 1636 фізична особа, яка має податкову адресу (місце проживання на іншій території України ніж територія ВЕЗ "Крим"), прирівнюються з метою оподаткування до резидента.

Згідно з п. 13.1 ст. 13 Закон N 1636 об'єкти права приватної, державної та комунальної власності, що розташовані (знаходяться) на тимчасово окупованій території України, залишаються у власності осіб, які мали такі об'єкти у власності (користуванні) на початок тимчасової окупації.

Крім того, протягом тимчасової окупації не дозволяється здійснення будь-яких правочинів з об'єктами власності, зазначеними у п. 13.1 ст. 13 Закону N 1636, якщо їх стороною є особа, яка знаходиться у власності або перебуває під контролем держави-окупанта (п. 13.3 ст. 13 Закону N 1636).

Набуття та припинення права власності на нерухоме майно, яке знаходиться на тимчасово окупованій території, здійснюється відповідно до законодавства України за межами тимчасово окупованої території (п. 4 ст. 11 Закону N 1207).

Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, розміщене на території України, та обтяжень таких прав регулюється Законом України від 1 липня 2004 року N 1952-IV "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

Порядок оподаткування операцій з продажу (обміну) об'єктів нерухомого майна встановлено ст. 172 Кодексу, згідно з п. 172.1 якої дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) не частіше одного разу протягом звітного податкового року житлового будинку, квартири або їх частини, кімнати, садового (дачного) будинку (включаючи земельну ділянку, на якій розташовані такі об'єкти, а також господарсько-побутові споруди та будівлі, розташовані на такій земельній ділянці), а також земельної ділянки, що не перевищує норми безоплатної передачі, визначеної ст. 121 Земельного кодексу України залежно від її призначення, та за умови перебування такого майна у власності платника податку понад три роки, не оподатковується.

Умова щодо перебування такого майна у власності платника податку понад три роки не розповсюджується на майно, отримане таким платником у спадщину.

Відповідно до п. 172.2 ст. 172 Кодексу дохід, отриманий платником податку від продажу протягом звітного податкового року більш як одного з об'єктів нерухомості, зазначених у п. 172.1 цієї статті, або від продажу об'єкта нерухомості, незазначеного у п. 172.1 цієї статті, підлягає оподаткуванню за ставкою 5 відс., визначеною п. 167.2 ст. 167 Кодексу.

Враховуючи викладене, якщо фізична особа - резидент здійснює продаж об'єкта нерухомого майна - квартири, яка знаходиться на тимчасово окупованій території, відповідно до законодавства України за межами тимчасово окупованої території, то до доходу, отриманого від такого продажу, застосовуватимуться положення ст. 172 Кодексу.

ГУ ДФС у Полтавській області

За результатами аудиту ГУ ДФС Полтавщини до Державного бюджету сплачено понад 6 мільйонів гривень

e-mail Друк PDF

Як повідомила заступник начальника Головного управління ДФС у Полтавській області Жанна Кузнецова з початку року Головне управління Державної фіскальної служби Полтавської області здійснювало свою роботу відповідно до Плану основних питань економічної та контрольної роботи на 2017 рік.

Так, протягом звітного періоду управлінням аудиту ГУ ДФС в області було проведено 37 документальних перевірок суб’єктів господарювання. З них: планових – 9, позапланових – 28. Кількість позапланових перевірок зменшилася у порівнянні з відповідним періодом минулого року на 32 перевірки.

За результатами контрольно – перевірочної роботи до Державного бюджету донараховано – понад 6,8 млн.грн.

Крім того, зменшено залишки від’ємного значення податку на додану вартість на 328 тис. гривень.Зменшено від'ємне значення об'єкта оподаткування податком на прибуток на 2,4 млн.грн., внаслідок чого упереджено несплату податку на прибуток на 0,4 млн.гривень.

До Держаного бюджету із донарахованих сум сплачено – 6,1 млн.грн.

Головне управління  ДФС у Полтавській області

Сторінка 7 з 313