Інформація від ГУ ДФС у Полтавській області

ОСОБЛИВОСТІ СКЛАДАННЯ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ У 2017 РОЦІ

e-mail Друк PDF

Державна фіскальна служба України у зв'язку із набранням чинності з 1 січня 2017 року Закону України N 1797-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні" (далі - Закон N 1797) листом  від 20.01.2017 р. N 1312/7/99-99-15-03-02-17 повідомила наступне.

Законом N 1797 підпункт "і" пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) викладено в новій редакції, відповідно до якої з 1 січня 2017 року при складанні податкової накладної запроваджується заповнення коду товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуг - коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг.

При цьому платники податків мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг неповністю, але не менше ніж чотири перших цифри відповідного коду. У разі здійснення платниками податків постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, код товару згідно з УКТ ЗЕД зазначається в податковій накладній повністю.

Зміни щодо складання податкових накладних, запроваджені Законом N 1797 в частині зазначення в податковій накладній коду товару згідно з УКТ ЗЕД, застосовуються до податкових накладних, дата складання яких припадає на період з 1 січня 2017 року.

До внесення відповідних змін до форми податкової накладної та порядку її заповнення при складанні податкової накладної код товару згідно з УКТ ЗЕД слід зазначати в графі 3 табличної частини податкової накладної.

Оскільки діюча форма податкової накладної не містить окремого поля для відображення коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, до внесення відповідних змін до форми податкової накладної та порядку її заповнення при складанні податкової накладної код послуги тимчасово не зазначається.

Відсутність коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг в податковій накладній, дата складання якої припадає на період з 1 січня 2017 року до дати набрання чинності відповідних змін до форми податкової накладної, не визначається як помилка, допущена при складанні такої податкової накладної.

Тобто, при здійсненні платниками податку, починаючи з 1 січня 2017 року операцій з постачання товарів у податковій накладній в обов'язковому порядку зазначається код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних і імпортних товарів - 10 знаків, для інших товарів - не менше 4 знаків). При цьому код товару згідно з УКТ ЗЕД зазначається на всіх етапах постачання товарів від виробника чи імпортера до кінцевого споживача та незалежно від дати придбання чи виготовлення такого товару (до 1 січня 2017 року чи після цієї дати).

Вищезазначені зміни стосуються також і розрахунків коригування до податкових накладних, які складаються з 1 січня 2017 року, незалежно від дати складання податкових накладних (до 1 січня 2017 року чи після цієї дати), до яких складаються такі розрахунки коригування.

В той же час у разі складання податкових накладних не за операціями з постачання товарів/послуг, а з метою нарахування податкових зобов'язань відповідно до пункту 198.5 статті 198 Кодексу та/або статті 199 Кодексу (за товарами/послугами, необоротними активами, під час придбання або виготовлення яких суми податку були включені до складу податкового кредиту, у разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для використання чи починають використовуватися в неоподатковуваних операціях), код товару згідно з УКТ ЗЕД, а для послуг - код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, не зазначаються.

ГУ ДФС у Полтавській област

Відомості про суми виплачених доходів в Електронному кабінеті платника

e-mail Друк PDF

У рамках кампанії декларування доходів громадян та електронного декларування доходів державних службовців для фізичних осіб в Електронному кабінеті платника функціонують такі сервіси:

- «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді». Сервіс створено з метою забезпечення зручності платників, які бажають отримати відомості про доходи в електронному вигляді.

Для цього фізичній особі з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) необхідно в розділі «Подання заяв, запитів для отримання інформації» особистого кабінету створити та направити відповідний запит. Запит для отримання відомостей про доходи формується виключно фізичними особами – платниками податків для отримання інформації про себе. Звертаємо увагу, що відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (по квартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення.

- «Декларація про майновий стан і доходи в електронному вигляді». Фізичні особи у відкритій частині Електронного кабінету платника можуть заповнити, зберегти та роздрукувати декларацію, а в розділі «Введення звітності» особистого кабінету з використанням ЕЦП можуть подати декларацію в електронному вигляді. Безкоштовно отримати ЕЦП можна в акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.

Нагадуємо, що з 1 січня 2017 року запроваджено нову форму декларації, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від  15 вересня 2016 року № 821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859».

Для отримання сертифікатів електронних посилених ключів можна звернутися за адресами:

м. Полтава, вул. Європейська, 155, зал №1, кім.№1, тел.: (0532) 59-41-05,

м. Кременчук, вул. Ігоря Сердюка, 43, кім. №205, тел.: (0536) 74-20-26

Детально ознайомитись з Порядком отримання відомостей про доходи  можна на офіційному веб-порталі ДФС у рубриці: Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді http://sfs.gov.ua./fizichnim-osobam/vidomosti-doxid.  Також матеріали роз’яснювального характеру з питань декларування громадянами доходів розміщено в банері «Декларування доходів громадян».

Головне управління ДФС у Полтавській області

Останнє оновлення на Середа, 08 лютого 2017, 12:16

Основні показники правоохоронної роботи Полтавської митниці ДФС за січень 2017 року

e-mail Друк PDF

Правоохоронна робота Полтавської митниці ДФС в січні 2017 року була спрямована на виявлення та фіксацію порушень митного законодавства, які наносять значну шкоду економічним інтересам нашої держави. Як повідомив в.о. начальника Полтавської митниці ДФС Валерій Остапчук, за результатами даної роботи у звітному періоді митницею було заведено 20 протоколів про порушення митних правил на загальну суму 2,4 млн. гривень.

В 2017 році митницею розглянуто 10 справ про порушення митних правил. На порушників митних правил накладено адміністративних стягнень у вигляді штрафів на суму 61,5 тис.грн., стягнуто штрафів по постановам митниці на суму 10,4 тис. гривень.

Судами прийнято рішення про конфіскацію товарів/предметів, що були об’єктами митних правопорушень на суму 139,9 тис. гривень.

Головне управління ДФС у Полтавській області

В січні 2017 року Полтавською митницею ДФС оформлено майже 2100 митних декларацій

e-mail Друк PDF

Серед них: експортних - 1318 штук та 760 імпортних, відзначив в.о. начальника Полтавської митниці ДФС Валерій Остапчук.

Загальний обсяг експортно-імпортних операцій, здійснених суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності по зоні діяльності митниці за січень 2017 року, склав 98,1 млн.дол.США, що на 36,1% більше, ніж за січень 2016 року. Разом з цим зовнішньоторговельне сальдо за перший місяць 2017 року позитивне і складає 38,5 млн.дол.США.

В січні 2017 року до Державного бюджету України було перераховано 200 млн. грн., що на 17 млн.грн. більше, ніж у січні минулого 2016 року.

Середньоденні надходження до державного бюджету в січні 2017 року становили 10,5 млн.грн.

Середньостатистичний час митного оформлення експортно-імпортних операцій в січні 2017 року становить 44 хвилини.

Митне оформлення товарів з використанням електронних митних декларацій становить 100% від загальної кількості оформлених митних декларацій.

Головне управління ДФС у Полтавській області

Протягом 2016 року на антикорупційний сервіс «Пульс» звернулося 65 громадян

e-mail Друк PDF

Саме стільки запитів у 2016 році було направлено на розгляд до Головного управління ДФС у Полтавській області та його територіальних органів, відзначив в.о. заступника начальника ГУ ДФС в області Дмитро Коротюк.

Порівняно з 2015 роком кількість запитів, спрямованих платниками податків та громадянами Полтавської області на антикорупційний сервіс ДФС України «Пульс», скоротилася удвічі – 65 проти 120. Зазначеного позитивного результату вдалось досягти, насамперед, за рахунок налагодження прозорих та відкритих стосунків із бізнесом та громадськістю регіону, а також проведення упереджувальної та роз’яснювальної роботи серед працівників органів ДФС і  кандидатів на заміщення вакантних посад.

Найактуальнішими темами, що порушувались у зверненнях, були  питання подачі звітності та реєстрації податкових накладних – 25 (38,5%), щодо недоліків в організації роботи органів ДФС Полтавської області 14 або 21,5%, електронного адміністрування ПДВ – 11 заявників або 16,9%  та роботи Центрів обслуговування платників 6 шт. (9,5%).

В результаті розгляду, на всі звернення громадян було вжито відповідних заходів та досягнуто порозуміння.

Головне управління ДФС у Полтавській області нагадує, що номер телефонної лінії антикорупційного сервісу Держаної фіскальної служби України «Пульс»: (044) 284-00-07 діє цілодобово. Зателефонувавши за ним, суб’єкти господарювання та громадяни можуть залишити інформацію щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів та територіальних органів ДФС, проблем, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України, а також щодо упередження контрабанди.

Сторінка 7 з 311