Інформація від ГУ ДФС у Полтавській області

Впровадження електронного чеку заплановано на вересень поточного року

ДФС України у вересні поточного року планує у пілотному режимі запровадити проект із впровадження електронного чеку, який передбачає повну електронізацію системи оподаткування. Зазначена система надасть можливість відслідковувати вантаж від його розмитнення у пункті пропуску на державному кордоні до кінцевого споживача та унеможливить мінімізацію податків.

Нова модель дозволить використовувати альтернативне технологічне рішення для реєстрації розрахункових операцій у сфері торгівлі без застосування традиційних реєстраторів (РРО).

Систему доступна, безкоштовна, встановлюється на будь-який електронний пристрій та може бути інтегрована з іншими системами Державної фіскальної служби і бухгалтерськими програмами.

Система матиме найвищий ступінь захисту і працюватиме 24 години на добу та 7 днів на тиждень.

Крім того, застосування такої моделі на практиці позбавляє необхідності купувати традиційний касовий апарат, а відтак, друкувати паперові чеки, що також повинно позитивно вплинути на екологію.

Громадяни зможуть перевірити чек у відкритій частині електронного кабінету (електронного сервісу ДФС, розміщеного на офіційному веб-сайті контролюючого органу).

ГУ ДФС у Полтавській області

Привітання начальника Головного управління ДФС у Полтавській області з Днем підприємця

Традиційно у першу неділю вересня у нашій державі відзначається День підприємця. Це свято запроваджено з урахуванням великої ролі підприємництва в сучасному житті та його внеску  у розвиток вітчизняної економіки.

Шановні підприємці, вітаючи вас із професійним святом, дякую за невтомну працю та активну громадянську позицію, високий професіоналізм та ініціативність, сумлінну сплату податків та підтримку економічної стабільності Полтавщини.

Бажаю успіхів вашому бізнесу, вдалих угод, надійних партнерів та стабільних прибутків. Нехай у ваших сім’ях завжди буде тепло і затишок, а ваша плідна праця буде запорукою добробуту країни. Миру, щастя, здоров’я і благополуччя вам і вашим родинам!

З повагою,

начальник Головного управління

ДФС у Полтавській області

Сергій Садовий

Змінено порядок обліку великих платників податків за неосновним місцем обліку

Наказом Міністерства фінансів України від 27.06.2018 № 589 «Про затвердження Змін до «Порядку обліку платників податків і зборів», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.07.2018 за № 851/32303 (далі – Наказ № 589), затверджені зміни до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 22.04.2014 № 462), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.05.2014 за № 503/25280, зі змінами.

Пропонуємо ознайомитись зі змінами, внесеними Наказом № 589, що стосуються порядку обліку великих платників податків за неосновним місцем обліку в Офісі великих платників податків ДФС або його територіальних підрозділах.

Законом України від 07 грудня 2017 року № 2245- VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році» внесені зміни до пункту 64.7 статті 64 Податкового кодексу України та встановлено, що платники податків, включені до Реєстру великих платників податків, обліковуються в Офісі великих платників податків ДФС (далі - Офіс ВПП та його територіальних підрозділах не тільки за основним місцем обліку, але і за неосновним місцем обліку щодо наявних в межах населеного пункту за місцезнаходженням Офісу ВПП або його територіальних підрозділів об'єктів оподаткування або об'єктів, які пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність такого великого платника податків.

Детальніше...

Внесено зміни до порядку обліку в контролюючих органах представництв донорських установ в Україні

Наказом Міністерства фінансів України від 27.06.2018 № 589 «Про затвердження Змін до «Порядку обліку платників податків і зборів», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.07.2018 за № 851/32303 (далі – Наказ № 589), затверджені зміни до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 22.04.2014 № 462), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.05.2014 за № 503/25280, зі змінами.

Пропонуємо ознайомитись зі змінами, внесеними Наказом № 589, що стосуються порядку обліку в контролюючих органах представництв донорських установ в Україні.

Постановою Кабінету Міністрів України від 25 жовтня 2017 року № 807 «Про внесення змін до Порядку залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» визначено порядок реєстрації представництв іноземних організацій, метою діяльності яких є здійснення представництва інтересів донорських установ, координація міжнародної технічної допомоги, що надається Україні такими установами (далі - представництва донорських установ в Україні).

Реєстрація представництв донорських установ в Україні провадиться Мінекономрозвитку, у порядку визначеному пунктами 48 - 59 Порядку залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 153 (далі - Постанова № 153).

Наказом № 589 визначається порядок обліку в контролюючих органах представництв донорських установ в Україні, після проведення Мінекономрозвитку їх реєстрації в Україні.

Взяття на облік представництва донорської установи в Україні здійснюється контролюючим органом за адресою представництва донорської установи в Україні із присвоєнням податкового номера.

Детальніше...

Розширено право на податкову знижку за сплачені освітні послуги

У зв’язку з внесенням змін до Податкового кодексу України з 28 липня поточного року громадяни, які сплачують за освітні послуги, що надаються дошкільними, шкільними та позашкільними закладами освіти, мають право на податкову знижку.

До внесення змін таке право надавалося лише за послуги, сплачені на користь вітчизняних закладів професійної (професійно-технічної) та вищої освіти.

Право на отримання податкової знижки мають члени сім’ї першого ступеня споріднення: чоловік, дружина, діти, батьки.

Якщо платник сплачував за своє навчання, навчання дітей або батьків, він має право звернутися до органів фіскальної служби для отримання податкової знижки. Для цього йому після закінчення податкового року необхідно подати декларацію, в якій зазначити суму отриманих доходів та суму коштів, які були сплачені за освітні послуги».

Після проведення відповідних перерахунків кошти будуть повернуті платнику протягом 60 днів у спосіб, зазначений ним у декларації.

Детальніше...

Сторінка 9 з 380