Опрацювали фінансові аспекти об’єднаних громад

e-mail Друк PDF

20 січня за участі голови Хорольської районної ради Віри Мартюк, в.о.голови районної державної адміністрації Сергія Абрамова, заступника голови районної ради Романа Гловацького, начальника фінансового управління районної державної адміністрації Григорія Носенка та керівників установ бюджетної сфери району відбулася нарада щодо фінансування об’єднаних територіальних громад та районних служб згідно районного бюджету та бюджетів об’єднаних територіальних громад Хорольського району.

Під час засідання були розглянуті питання порядку фінансування у 2016 році закладів освіти, культури, охорони здоров’я первинної ланки, утримання інших установ соціальної сфери Покровськобагачанської та Клепачівської об’єднаних територіальних громад.

Григорій Носенко наголосив, що районний бюджет 2016 року сформовано на основі податкової реформи та реформи міжбюджетних відносин, побудованих на принципах децентралізації фінансів та зміцнення фінансової основи місцевого

самоврядування, і зокрема тих громад, що об’єдналися.

 

Віра Мартюк зазначила, що всі нюанси з утримання закладів соціальної сфери мають бути максимально прораховані фахівцями, адже за кожним рішенням – живі люди, робочі місця, податки, якість послуг населенню.

У підсумку робочої наради скоординовано позиції щодо забезпечення безперебійності надання послуг згідно державних стандартів у гуманітарній та соціальній сферах Покровськобагачанської та Клепачівської об’єднаних територіальних громад після розподілу повноважень і передачі на їхнє утримання відповідних закладів, забезпечення фінансових ресурсів для функціонування бюджетних установ та інші аспекти.

Учасниками наради також було визначено ряд практичних питань, що потребують подальшого узгодження порядку дій з головами об’єднаних територіальних громад та прийняття відповідних рішень.