Підсумки діяльності за рік

18 грудня під головуванням Юрія Марченка відбулось друге пленарне засідання 30-ої сесії Козельщинської районної ради шостого скликання. Йому передувало спільне засідання постійних комісій районної ради, на якому детально були обговорені понад 20 питань проекту порядку денного. За рекомендаціями комісій усі питання винесені на розгляд сесії.

З фінансових питань доповів начальник фінансового управління райдержадміністрації Валерій Виставний. Ухвалено рішення про прийняття - передачу міжбюджетних трансфертів до бюджету Козельщинського району. Понад 117 тис.грн. передаються з бюджетів сільських рад для виконання районних програм в галузях освіти, соціального захисту, охорони здоров’я, розвитку архівної справи. Левова їх частка – понад 61,6 тис.грн. будуть використані на підвезення учнів до місць навчання, майже 28 тис.грн. направляються на оплату енергоносіїв (опалення сільських закладів первинної медико-санітарної допомоги). Також внесені зміни до показників районного бюджету на 2014 рік, затверджені розпорядження голови райдержадміністрації фінансового характеру і звіт про використання резервного фонду районного бюджету за 11 місяців 2014 року. З метою забезпечення безперебійного фінансування витрат з районного бюджету на 2015 рік до його затвердження сесією районної ради прийняте відповідне рішення.

Розглянуто цілий блок питань, що стосуються внесення змін до нині діючих районних програм, стану їх виконання, прийняття нових галузевих програм на наступний період.

Депутати погодили прийняття у спільну власність територіальних громад сіл і селищ Козельщинського району приміщень колишнього філіалу Кобеляцького СПТУ-43 та райСЕС. Прийнято ряд інших рішень майнового характеру.

Проте головним за вагомістю, змістом і формою подачі стало питання про звіт голови районної ради за період роботи з листопада 2013 по листопад 2014 року. Фактично, це своєрідне підведення підсумків колективної праці - кожного депутата, постійних комісій районної ради, президії, виконавчого апарату районної ради за минулий рік та окреслення планів на подальший період діяльності ради.

За звітний період проведено 8 сесій районної ради, 3 сесії були скликані як позачергові, інші 5 - проведені у відповідності до затвердженого плану роботи. Загалом розглянуто 127 питань і прийнято, відповідно, 127 важливих для нашої громади рішень. Аналізуючи спектр розглянутих на сесіях питань і прийнятих рішень, слід зауважити, що районна рада засвідчила свою увагу до найскладніших проблем сьогодення району. На контролі у районної ради знаходиться 40 районних цільових программ, які на сьогодні перебувають у стані реалізації. Із них 5 прийнято за звітний період.

Ми маємо позитивний досвід залучення додаткових інвестицій на вирішення актуальних проблем шляхом участі у конкурсах проектів. Використовуючи можливості та ресурси обласної, районної, сільських рад, міжнародних фондів, громадських організацій, партнерів, ініціативу територіальних громад органи місцевого самоврядування району мають змогу вирішувати значну частину проблемних питань, поліпшувати інфраструктуру територій. Ця спільна діяльність над проектами сприяє об’єднанню і активності громад, налагодженню стосунків з партнерами, вирішенню проблемних питань і залученню інвестицій, дозволяє кожній громаді будувати свою діяльність таким чином, щоб досягати системних змін. Забезпечувати сталий розвиток інфраструктури району цього року доводиться в умовах надзвичайно обмеженого бюджетного фінансування як на рівні держави, області, так і району. Тому при вирішенні першочергових соціальних проблем ми орієнтуємось, у першу чергу, на залучення коштів громад та благодійну допомогу провідних економічних потужностей нашого регіону. Яскравим прикладом такої співпраці є участь у розвитку соціальної сфери Полтавського та Біланівського гірничо-збагачувальних комбінатів, які упродовж року інвестували у розвиток району майже 2,3 млн.грн.

Повну й об’єктивну інформацію щодо роботи органів і посадових осіб місцевого самоврядування усі бажаючі можуть отримати, відвідавши нещодавно створений сайт Козельщинської районної ради.