Звернення громадян – пріоритетний напрямок роботи

e-mail Друк PDF

Кваліфікований, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян, вирішення порушених ними питань – такими критеріями керується у своїй роботі із зверненнями громадян керівництво контрольно-ревізійного управління в Полтавській області.

Так, протягом січня-жовтня 2011року  від громадян надійшло 284 звернення, з них: 75 письмових, в тому числі 18 анонімних, 209 громадян звернулись під час особистого прийому.

З метою підвищення ефективності роботи в цьому напрямку, керівництвом органів ДКРС області постійно здійснюються особисті прийоми громадян. Графіки особистого прийому періодично друкуються в регіональних ЗМІ та розміщуються на офіційних веб-сайтах Полтавської обласної ради та Полтавської обласної державної адміністрації.

Питання з якими звертаються громадяни носять різнобічний характер: прохання надати роз’яснення чинного законодавства, повідомлення про крадіжки, нестачі, зловживання. Багато з них  мають соціальне спрямування, а саме: про порядок відшкодування коштів на відрядження, оплати праці, проведення державних закупівель, оформлення первинних документів, орендних відносин, врегулювання земельних відносин, нарахування та оплати комунальних послуг тощо.

Так, до контрольно-ревізійного управління в Полтавській області звернулися громадяни Сітніков М.В. та Пошивай В.Ф. щодо невірного нарахування плати за споживчий природний газ. Під час розгляду звернення, до ПАТ „Полтавагаз” було направлено запит з проханням надати копії документів по суті. Дослідженням отриманих документів встановлено розбіжності щодо даних про обсяги спожитого заявниками газу.

До начальника КРВ в м. Лубни та Лубенському районі під час  проведення ревізії в виконкомі Засульської сільської ради надійшло звернення працівників цієї установи щодо правильності нарахування та виплати премії працівникам виконкому та сільському голові. При проведенні контрольного заходу звернення досліджено, встановлені порушення.

Протягом 10 місяців поточного року звернення, розглянуті з порушенням терміну встановленого чинним законодавством, відсутні.

Ще один шлях безпосереднього спілкування посадових осіб контрольно-ревізійного управління із населенням області – функціонування «телефону довіри». Зазначені телефонні номери регулярно оприлюднюються в засобах масової інформації для відома громадськості.

За допомогою «телефону довіри» громадяни мають змогу оперативно отримати вичерпні відповіді на хвилюючи їх запитання. Якщо ж  питання особисте і не належить до компетенції контрольно-ревізійної служби, фахівці управління порадять де, і яким чином можливо його вирішити.

Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави.

Робота зі зверненнями громадян в контрольно-ревізійному управлінні Полтавської області залишається і надалі пріоритетною у повсякденній діяльності.

Прес-служба

КРУ в Полтавській області