« Звернення громадян не залишаються без уваги »

e-mail Друк PDF

 

Контрольно-ревізійне управління в Полтавській області велику увагу приділяє роботі зі зверненнями громадян.

З метою забезпечення конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, в Управлінні вживаються всі необхідні заходи відповідно до діючого законодавства України про звернення громадян.

Так протягом жовтня-грудня поточного року, на адресу контрольно-ревізійних органів області, надійшло 435 звернень, з них 146 письмових та 252 отриманих керівниками під час проведення особистих прийомів громадян.

Не обійшлось і без анонімних звернень. За звітний період КРУ в Полтавській області було отримано 15 таких листів.

Згідно статті 8 Закону України від 02.10.1996 року « Про звернення громадян», такі звернення розгляду не підлягають, але інформація яка в них викладена, обов’язково буде врахована при проведенні наступних планових контрольних заходів.

З метою роз’яснення діючого законодавства, яке відноситься до компетенції контрольно-ревізійної служби, протягом четвертого кварталу 2010 року, було отримано та розглянуто 229 таких звернень.

Проведений аналіз тематики звернень, з якими звертаються громадяни показав, що найчастіше вони мають соціальну спрямованість, а саме – це питання які стосуються правильності нарахування та виплати заробітної плати, відшкодування коштів на відрядження, надання відпусток, оформлення первинних документів, порядку здачі майна в оренду, проведення державних закупівель тощо.

Також мали місце звернення громадян, з проханням провести відповідні перевірки додержання підконтрольними об’єктами фінансової дисципліни. Із 96 таких звернень, 45 задоволено, решта звернень, на даний час, проходить стадію розгляду.

Протягом трьох місяців року, що минає, керівники контрольно-ревізійної служби області, прийняли особисту участь в прийомі громадян в 46 сільських радах та органах виконавчої влади.

Звернення, в яких сумлінні громадяни повідомляли про крадіжки, нестачі та зловживання, були негайно переадресовані за належністю для подальшого їх розгляду до правоохоронних органів.

З метою більш ефективного забезпечення проведення цього напрямку роботи, керівництвом управління, запроваджена робота « телефону довіри», який постійно оприлюднюється в засобах масової інформації та розміщується на веб-сайтах державних органів області.

Продовжується практика систематичного спілкування з громадянами у форматі виїзних прийомів громадян в КРВ у містах і районах області. Усім громадянам надається необхідна консультаційна допомога в межах компетенції служби.

Прес-служба КРУ

в Полтавській області