Фінансових порушень, що призвели до втрат, на суму майже 299 тис. грн, виявили фахівці Держфінінспекції в Полтавській області під час ревізії бюджетно-фінансового управління виконавчого комітету Полтавської міської ради

e-mail Друк PDF

Контролю піддано період діяльності бюджетно-фінансового управління з 01.01.2013 по 30.04.2014.

Зокрема, встановлено недотримання міським та державним бюджетом коштів від оренди майна, яке перебуває у комунальній власності міста Полтави, на загальну суму 100,4 тис. грн., внаслідок порушення орендарями умов договорів оренди комунального майна в частині терміну сплати орендної плати.

Крім того, виявлено зарахування до міського бюджету адміністративних штрафів, які згідно чинного законодавства мають зараховуватися до загального фонду державного бюджету на загальну суму 180,5 тис. грн, недоотримання спеціальним фондом міського бюджету коштів за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів на суму 17,7 тис. гривень.

Про результати ревізії поінформовано прокуратуру міста Полтави.

Прес-служба Держфінінспекції

в Полтавській області