Попередній контроль - запорука ефективності витрачання бюджетних коштів

e-mail Друк PDF

Фахівці Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області під час ревізії Полтавського професійного ліцею встановили порушень, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів, на суму 137,5 тис. грн.

Зокрема, посадові особи ліцею витратили бюджетні кошти загального фонду кошторису в сумі 72,6 тис. грн, які були виділені на утримання навчального закладу, на сплату комунальних послуг для потреб мешканців гуртожитку, які не є працівниками або учнями ліцею, тоді, як такі витрати повинні здійснюватися за рахунок надходжень за проживання від зазначених осіб.

При цьому виявлено, що ліцей недоотримав належних надходжень за послуги з проживання у гуртожитку, відповідно до укладених договорів на проживання сторонніх осіб, на загальну суму 51,4 тис. грн.

Зафіксовані також порушення при виплаті заробітної плати працівникам навчального закладу внаслідок нарахування надбавок у завищених розмірах та здійснення зайвих видатків на відрядження тощо.

За порушення у веденні бухгалтерського обліку 5 посадових осіб Полтавського професійного ліцею притягнуто до адміністративної відповідальності, до установи застосовано фінансову санкцію у вигляді зупинення операцій з бюджетними коштами.

Про результати ревізії поінформовано Департамент освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації, Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради та Полтавську місцеву прокуратуру.

 

Прес-служба Управління Північно-східного офісу

в Полтавській області