Управління інформує

Більш ніж півмільйона гривень фінансових порушень викрили ревізори КРУ у Кременчуцьких освітян

e-mail Друк PDF

Контрольно-ревізійним управлінням в Полтавській області проведено планову виїзну ревізію фінансово-господарської діяльності відділу освіти Кременчуцької районної державної адміністрації за період з 01.03.2008 року по 01.09.2010 року.

За наслідками проведеної ревізії встановлено порушень фінансово-бюджетної дисципліни на загальну суму 542,27 тисяч гривень з них:

Порушення, що призвели до недоотримання заробітної плати працівниками даної установи такі, як заниження надбавок та доплат педагогічним працівникам, заниження посадових окладів (тарифних розрядів) та недоотримання заробітної плати у зв’язку з невірним обрахуванням виплат за час перебування педагогічних працівників на курсах підвищення кваліфікації, склали більш ніж 40 тисяч гривень.

Детальніше...

КРУ перевірили фінансову дисципліну освітян

e-mail Друк PDF

Ревізорами КРУ в Полтавській області проведено планову виїзну ревізію фінансово-господарської діяльності вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавського університету економіки і права» за період з 01 травня 2008 року по 01 вересня 2010 року.

За наслідками проведеної ревізії встановлено порушень фінансової дисципліни на загальну суму майже 30 тисяч гривень.

Порушення, що призвели до недоотримання фінансових ресурсів склали 28,65 тис. грн., з яких: 18,40 тис. грн. – недоотримання стипендії студентами університету, внаслідок не проведення її індексації за наявності визначених законодавством підстав та 10,25 тис. грн. – недоотримання заробітної плати працівниками університету, по причині заниження розміру надбавки за вислугу років.

Операції, проведені з порушенням чинного законодавства, що призвели до втрат склали 0,96 тис. грн., з яких: 0,70 тис. грн. – переплата заробітної плати, внаслідок нарахування заробітної плати працівникам за час перебування у службових відрядженнях без обрахування днів перебування у відрядженні виходячи із середньої заробітної плати та 0,26 тис. грн. – зайво сплачено внесків до державних цільових фондів, що нараховані на суму переплати заробітної плати

В період ревізії виявлені фінансові порушення усунуто в повному обсязі.

За допущені порушення законодавства з фінансових питань у відношенні 3-х посадових осіб складено протоколи про адміністративне правопорушення за статтею 164-2 ч.1 КУпАП, що передбачає накладення штрафу від 136 до 255 гривень.

Керівництву університету направлено вимоги по усуненню виявлених ревізією порушень і недоліків із наданням пропозицій щодо притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності посадових осіб, винних у допущенні фінансових порушень.

Одночасно в установленому законодавством порядку КРУ в Полтавській області прийнято рішення про зупинення операцій з бюджетними коштами на рахунках установи, відкритих в органах Державного казначейства.

 

Прес-служба

КРУ в Полтавській області

 

У полі зору КРУ - освітяни Миргородщини

e-mail Друк PDF

Контрольно-ревізійним управлінням в Полтавській області проведено планову виїзну ревізію фінансово-господарської діяльності Миргородського державного керамічного технікуму імені М.В. Гоголя за період з 01.04.2008 року по 01.09.2010 року.

За наслідками проведеної ревізії встановлено порушень фінансово-бюджетної дисципліни на загальну суму 522,69 тисяч гривень.

До переліку порушень потрапили такі, що призвели до недоотримання заробітної плати працівниками технікуму які виникли по причині заниження розміру надбавки за вислугу років.

Операції, проведені з порушенням чинного законодавства, що призвели до втрат, а саме: незаконне покриття видатків спеціального фонду (платні послуги по навчанню і проживанню у гуртожитках) за рахунок коштів загального фонду з оплати праці, сплати страхових платежів та оплати комунальних послуг, проведення завищених витрат на оплату праці працівників технікуму внаслідок: переплати відпускних, проведення індексації заробітної плати працівникам за час перебування у щорічних відпустках, та сплата страхових платежів, нарахованих на суми переплат по заробітній платі склали більш ніж 80 тисяч гривень.

Інші порушення фінансової дисципліни склали 20,30 тис. грн., а саме: завищення бюджетних асигнувань на 2010 рік, які не профінансовано.

Левова частина допущених даною установою фінансових порушень виявлених в ході ревізії - непродуктивні (зайві) витрати, що виникли через прийняття неефективних управлінських рішень керівництвом технікуму становлять 417,87 тисяч гривень, з яких: 377,00 тис. грн. – навчання за державні кошти студентів, які після закінчення навчання та одержання відповідної кваліфікації не працюють в державному секторі народного господарства та не відшкодували до державного бюджету повну вартість свого навчання.

За допущені порушення законодавства з фінансових питань у відношенні 3-х посадових осіб складено відповідні протоколи про адміністративне правопорушення за статтею 164-2 ч.1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, що тягне за собою накладення штрафу в розмірі від 136 до 255 гривень.

Керівництву технікуму направлено вимоги по усуненню виявлених ревізією порушень і недоліків із наданням пропозицій щодо притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності посадових осіб, винних у допущенні фінансових порушень.

Одночасно в установленому законодавством порядку КРУ в Полтавській області прийнято рішення про зупинення операцій з бюджетними коштами на рахунках установи, відкритих в органах Державного казначейства.

Про результати ревізії проінформовано Миргородську міжрайонну прокуратуру.

 

Прес-служба

КРУ в Полтавській області

Висновки ревізії закладу освіти

e-mail Друк PDF

Контрольно-ревізійним управлінням в Полтавській області проведено планову виїзну ревізію фінансово-господарської діяльності Полтавського кооперативного технікуму Полтавської облспоживспілки за період з 01 травня 2008 року по 01 жовтня 2010 року.

За наслідками проведеної ревізії встановлено порушень фінансової дисципліни на загальну суму 56,46 тисяч гривень.

З яких більш ніж 54 тисячі гривень – недоотримання стипендії студентами технікуму, внаслідок не проведення її індексації за наявності визначених законодавством підстав та 1,44 тис. грн. – недоотримання студентами пільгових категорій технікуму компенсації вартості харчування, по причині заниження розміру вартості одного дня.

Операції, проведені з порушенням чинного законодавства, що призвели до втрат фінансових ресурсів даним навчальним закладом, склали 0,79 тисяч гривень.

В період ревізії виявлені фінансові порушення усунуто в повному обсязі.

За допущені порушення фінансової дисципліни у відношенні 2-х посадових осіб складено протоколи про адміністративне правопорушення за статтею 164-2 ч.1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, що тягне за собою накладення штрафу у розмірі від 136 до 255 гривень.

Керівництву технікуму направлено вимоги по усуненню виявлених ревізією порушень і недоліків із наданням пропозицій щодо притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності посадових осіб, винних у допущенні фінансових порушень.

Одночасно в установленому законодавством порядку КРУ в Полтавській області було прийнято рішення про зупинення операцій з бюджетними коштами на рахунках установи, відкритих в органах Державного казначейства.

 

 

 

Прес-служба

КРУ в Полтавській області

 

КРУ перевірило «Полтаватеплоенерго»

e-mail Друк PDF

КРУ в Полтавській області проведена планова виїзна ревізія фінансово-господарської діяльності Полтавського обласного комунального виробничого підприємства теплового господарства „Полтаватеплоенерго” (далі ПОКВПТГ „Полтаватеплоенерго”) за 2008 – 2009 роки та завершений звітний період 2010 року.

Проведеною ревізією встановлено фінансових порушень на загальну суму 13,4 тисячі гривень, з них:

- 5,5 тис. грн. – понаднормове списання пального на автомобілі за 2009 рік та січень – липень 2010 року, чим порушено вимоги норм витрат паливно – мастильних матеріалів по транспортним засобам ПОКВПТГ “Полтаватеплоенерго” та норм витрат палива та мастильних матеріалів, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 10.02.1998 № 43.

- 4,2 тис. грн. – проведення зайвих виплат коштів, внаслідок завищення вартості виконаних ремонтно-будівельних робіт.

Сума недоотримання фінансових ресурсів працівниками даного підприємства за 2008 рік, внаслідок не нарахування та не виплати середньої заробітної плати за дні службового відрядження, склала майже 3 тисячі гривень.

Зайве нарахування на заробітну плату та перерахування до державних цільових фондів коштів по незаконно виплачених сумах по оплаті праці склало 0,3 тисячі гривень.

За результатами ревізії на одну посадову особу відповідно до вимолг Кодексу України про адміністративні правопорушення складено протокол про адміністративну відповідальність за статтею 164-2 ч.1, що передбачає накладення штрафу в розмірі від восьми до п’ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

 

 

Прес-служба

КРУ в Полтавській області

 

«КРУ перевірило Полтавський хлібоприймальний комбінат»

e-mail Друк PDF

Контрольно-ревізійним управлінням в Полтавській області проведено планову виїзну ревізію фінансово-господарської діяльності підприємств, підпорядкованих Держкомзему України (ДП "Полтавський КХП" та його філії "Хлібна база № 88") за 2008-2009 роки та завершений звітний період 2010 року.

За результатами проведеної ревізії ДП "Полтавське КХП" та Філії "Хлібна база № 88" встановлено фінансових порушень на загальну суму майже 443 тисячі гривень.

Детальніше...

Про стратегію підготовки кадрів для майбутньої служби

e-mail Друк PDF

Контрольно-ревізійне управління в Полтавській області інформує, що наказом Головного контрольно-ревізійного управління України від 14.12.2010 № 467 затверджено Стратегію підготовки кадрів для запровадження системи внутрішнього контролю та створення служб внутрішнього аудиту в органах державного і комунального сектору України на період 2011 - 2013 роки.

Стратегією визначено, що необхідність підготовки кадрів для запровадження системи внутрішнього контролю та створення служб внутрішнього аудиту в органах державного і комунального сектору України обумовлена тим, що існуюча на сьогодні система державного внутрішнього фінансового контролю (далі – ДВФК) не досягає мети функціонування, яка полягає в економному, ефективному, результативному, законному і прозорому управлінні суспільними ресурсами держави, основаному на відповідальності і підзвітності керівників.

Наслідком цього є щорічне зростання обсягів порушень законодавства, прийняття неефективних управлінських рішень, значні збитки держави. Урядові та інші державні контролюючі органи з року в рік в ході контрольних заходів виявляють суттєві порушення фінансово-бюджетної дисципліни практично на кожних 96-97 підконтрольних суб'єктах із 100 перевірених. При цьому повернути державі втрачені кошти і майно, навіть при доведенні злочину у діях певних посадових осіб, вдається рідко.

З метою подолання негативних явищ у сфері управління державними фінансами у поточному році внесено зміни до Бюджетного кодексу України. Нова редакція статті 26 Бюджетного кодексу України вперше на законодавчому рівні встановлює для розпорядників бюджетних коштів в особі їх керівників обов'язковість організації внутрішнього контролю та здійснення внутрішнього аудиту.

Напрями реформування ДВФК визначені Концепцією розвитку державного внутрішнього фінансового контролю на період до 2017 року та Планом заходів її реалізації, які схвалені розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 24 травня 2005 року № 158 та від 16 листопада 2005 року (в редакції розпоряджень Кабінету Міністрів України від 22 жовтня 2008 р. № 1347-р та від 23 грудня 2009 р. № 1601-р) (далі – Концепція та План заходів).

Відповідно до Плану заходів наприкінці реформ в Україні має бути побудована нова система ДВФК європейського зразка, яка передбачає запровадження в органах державного і комунального сектору системи внутрішнього контролю в кожному сегменті діяльності, утворення служб внутрішнього аудиту та їх гармонізації.

Організаційно-структурні зміни в органах державного і комунального сектору України, а саме утворення в них служб внутрішнього аудиту, Планом заходів передбачено розпочати вже з 2012 року.

Для запровадження в органах державного та комунального сектору України внутрішнього контролю та внутрішнього аудиту європейського зразка необхідно розробити та затвердити відповідне нормативно-правове поле, підготувати середовище та кадровий потенціал, що, в свою чергу, передбачає підготовку фахівців нової для України спеціальності "державний внутрішній аудитор", їх сертифікацію, навчання та перепідготовку керівників і спеціалістів з питань організації внутрішнього контролю в європейському розумінні.

Згідно з Концепцією органом, відповідальним за здійснення реформування системи ДВФК в Україні, визначено ГоловКРУ, реалізацію зазначених повноважень покладено на Управління гармонізації ДВФК ГоловКРУ (далі – ЦПГ). Міністерство фінансів України визначено координатором реформ у сфері державних фінансів. ГоловКРУ надає пропозиції Міністерству фінансів України стосовно реалізації заходів, головним виконавцем яких згідно з Планом заходів визначено Мінфін.

Мета Стратегії полягає у забезпеченні потреби державних органів у підготовлених за відповідним фаховим рівнем кадрах, які зможуть реалізувати вимоги законодавства України в частині організації внутрішнього контролю та здійснення внутрішнього аудиту в органах державного і комунального сектору.

За результатами реалізації Стратегії очікується:

1) посилення відповідальності та запровадження підзвітності керівників за організацію ефективної системи внутрішнього контролю в кожному сегменті діяльності, а відтак і за прийняті ними управлінські рішення;

2) формування єдиних підходів до організації системи внутрішнього контролю в органах державного і комунального сектору України, наближення нормативно-правової бази у сфері ДВФК до європейських стандартів;

3) запровадження служб внутрішнього аудиту в органах державного і комунального сектору України;

4) забезпечення потреби органів державного і комунального сектору у спеціалістах з питань внутрішнього аудиту для створення відповідних служб. Підготовка перших 60 державних внутрішніх аудиторів для забезпечення першочергової потреби - керівного складу служб внутрішнього аудиту на рівні центральних органів виконавчої влади впродовж 2011 року. У подальшому - відповідно до затверджених графіків поетапної підготовки;

5) поступове збільшення обсягів щорічної підготовки керівників та спеціалістів з питань внутрішнього контролю і державних внутрішніх аудиторів та зменшення видатків на їх навчання завдяки підготовці вітчизняних тренерів та впровадження інноваційних технологій навчання;

6) запровадження системи сертифікації державних внутрішніх аудиторів, періодичного оцінювання (тестування тощо) та підвищення рівня їх кваліфікації.

 

Прес-служба КРУ

В Полтавській області

 

 

КРУ звітує - рік був плідним

e-mail Друк PDF

Підсумовуючи результати роботи контрольно-ревізійного управління в Полтавській області за 2010 рік, ревізорам Полтавщини є про що звітувати.

За 2010 рік органами державної контрольно-ревізійної служби області об- ревізована діяльність 512 підприємств, установ і організацій, з яких 361 – бюджетна установа.

Контролю піддано операції з використання фінансових і матеріальних ресурсів на загальну суму 38,3 млрд грн., зокрема, 33,4 млрд грн. – державних ресурсів та 4,9 млрд грн., – комунальних.

Загалом, впродовж 2010 року, проведеними контрольними заходами, виявлено фінансових порушень на 550,6 мільйонів гривень.

Одним із пріоритетних завдань органів ДКРС, визначених Бюджетним кодексом України, є здійснення контролю за виконанням бюджетів.

Згідно Плану ревізій місцевих бюджетів в Полтавській області на 2010 рік, затвердженого головою Полтавської облдержадміністрації, працівниками КРУ в Полтавській області, проведено 5 ревізій місцевих бюджетів, а саме : бюджету м.Полтави, бюджетів територіальних громад Гадяцького, Решетилівського, Гребінківського та Чутівського районів.

За результатами проведених ревізій, працівниками контрольно-ревізійної служби області, було виявлено порушень на загальну суму 10,9 млн гривень.

Активно використовувалась протягом минулого року така форма роботи, як аудити діяльності об’єктів господарювання державного сектору економіки, місцевих бюджетів та ефективності виконання бюджетних програм.

За результатами проведених аудитів було виявлено втрат фінансових і матеріальних ресурсів внаслідок неефективних управлінських дій на загальну суму 18,3 млн гривень.

Взаємодія з місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, є дієвим та ефективним інструментом для досягнення необхідних результатів в реалізації матеріалів контрольних заходів.

Управлінські рішення вищезазначених державних органів влади є значним важелем впливу до порушників фінансово-бюджетної дисципліни.

Враховуючи вищезазначене, Управлінням упродовж звітного періоду було направлено до обласної державної адміністрації, обласної ради, районним державним адміністраціям та органам місцевого самоврядування, 364 інформації за результатами контрольно-ревізійної роботи. Після їх розгляду та опрацювання, прийнято 174 відповідних управлінських рішень.

Детальніше...

До уваги громадян!

e-mail Друк PDF

До уваги громадян!

З метою запобігання та протидії корупції, в контрольно-ревізійному управлінні в Полтавській області функціонує телефон 7-36-00, за яким можна повідомити про факти порушення антикорупційного законодавства.

Звертатися до спеціаліста з питань запобігання та протидії корупції Козлової Ірини Олександрівни щоденно з 9.00 до 18.00 години, крім вихідних та святкових днів.

 

 

 

Прес-служба КРУ в Полтавській області

Останнє оновлення на Середа, 12 січня 2011, 17:27

« Звернення громадян не залишаються без уваги »

e-mail Друк PDF

 

Контрольно-ревізійне управління в Полтавській області велику увагу приділяє роботі зі зверненнями громадян.

З метою забезпечення конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, в Управлінні вживаються всі необхідні заходи відповідно до діючого законодавства України про звернення громадян.

Так протягом жовтня-грудня поточного року, на адресу контрольно-ревізійних органів області, надійшло 435 звернень, з них 146 письмових та 252 отриманих керівниками під час проведення особистих прийомів громадян.

Не обійшлось і без анонімних звернень. За звітний період КРУ в Полтавській області було отримано 15 таких листів.

Згідно статті 8 Закону України від 02.10.1996 року « Про звернення громадян», такі звернення розгляду не підлягають, але інформація яка в них викладена, обов’язково буде врахована при проведенні наступних планових контрольних заходів.

З метою роз’яснення діючого законодавства, яке відноситься до компетенції контрольно-ревізійної служби, протягом четвертого кварталу 2010 року, було отримано та розглянуто 229 таких звернень.

Проведений аналіз тематики звернень, з якими звертаються громадяни показав, що найчастіше вони мають соціальну спрямованість, а саме – це питання які стосуються правильності нарахування та виплати заробітної плати, відшкодування коштів на відрядження, надання відпусток, оформлення первинних документів, порядку здачі майна в оренду, проведення державних закупівель тощо.

Також мали місце звернення громадян, з проханням провести відповідні перевірки додержання підконтрольними об’єктами фінансової дисципліни. Із 96 таких звернень, 45 задоволено, решта звернень, на даний час, проходить стадію розгляду.

Детальніше...

КРУ насторожі місцевих бюджетів

e-mail Друк PDF

Контрольно-ревізійним управлінням в Полтавській області проведено ревізію дотримання бюджетно-фінансової дисципліни Чутівською селищною радою за останні два роки.

Ревізією було встановлено більш ніж на 140 тисяч гривень фінансових порушень.

Із них, майже 95 тисяч гривень, селищною радою було використано за не відповідним кодом функціональної та економічної класифікації видатків.

І хоча в період ревізії, шляхом зменшення бюджетних асигнувань, дане порушення було усунуто, перелік виявлених порушень діючого законодавства в даній установі, на цьому не закінчився.

Так ревізією було встановлено недоотримання селищним бюджетом орендної плати за землю в результаті неправильного визначення ставки цього платежу та плати за оренду автомобіля. А недотримання вимог «Порядку обчислення середньої заробітної плати», привело до не нарахування та невиплати вчасно, матеріальної допомоги працівникам ради в сумі більш ніж 5 тисяч гривень.

З приватними підприємцями, селищна рада розраховувалась навпаки: вчасно, та як кажуть в народі «з лихвою».

Підприємці-підрядники до актів виконаних робіт, по благоустрою та ремонту об’єктів комунальної власності, безпідставно включали компенсацію адміністративних витрат, невірно розраховували та відшкодовували за рахунок селищного бюджету до «приватних кишень» незаконну компенсацію загальновиробничих витрат.

Таким чином с селищного бюджету було сплачено більш ніж 32 тисячі гривень, зайвих коштів.

В період ревізії, одним із «спритних» підрядників на рахунок селищної ради були повернуті кошти в сумі майже 9 тисяч гривень.

КРУ в Полтавській області застосовано фінансову санкцію у вигляді зупинення операцій з бюджетними коштами на рахунках Чутівської селищної ради, відкритих в органах Державного казначейства України.

Голові селищної ради направлено вимоги щодо вжиття заходів по відшкодуванню та недопущенню порушень і недоліків в подальшій роботі, а також пропозиції щодо притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності осіб, винних у допущених порушеннях.

Кажуть: «копійка – карбованець береже», от би і в Чутівській селищній раді про це не забували.

Прес-служба КРУ

в Полтавській області

 

Сторінка 53 з 54